• Gegroet. Stephen was opeens Spoorloos ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stephen meld zich.
    Fred goed nieuws deel 7 isser!!
    http://tragedyofabrokenrose.deviantart.com/art/Twincest-4-Dummies-7-94824275
    Veel plezier ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    Oké nu ga ik me buitengesloten voelen >.<


    PoisonTrash on camera

    * volgt niet *


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Oww, wat oninterresant, dat ik lelijk ben [The truth] en toen werden Willy en Sjors boos^^
    Trouwens, Fred, je moet me helpen. Ik ga een Shirt kaufen bij de Large omdat die andere te klein is en nu weet ik niet of ik een shirt moet halen of een Girlie ><
    Nobody's perfect^^ Ik vind je ook niet lelijk! Maar word niet boos omdat je dat zegt^^ Ik zou een shirt nemen, Die zitten gemakkelijker! =D

    Stephen meld zich.
    Fred goed nieuws deel 7 isser!!
    http://tragedyofabrokenrose.deviantart.com/art/Twincest-4-Dummies-7-94824275
    Veel plezier ^^
    Juuuuujjjj!!! *gaat lezen*

    Iédereen eeft hier a Guysname xD

    en iedereen kent iedereen :

    buitengesloten Liz >.<


    PoisonTrash on camera

    Wat volg je niet? Er is geen onderwerp ><
    Alleen dat Fred en jij STEPHEN en Liz mij moeten helpen kiezen tussen een Girlie shirt en een gewoon Shirt -.-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik volg echt niet!!! O.O


    death to the one at the end of the serenade.

    Wat volg je niet? Er is geen onderwerp ><
    Alleen dat Fred en jij STEPHEN en Liz mij moeten helpen kiezen tussen een Girlie shirt en een gewoon Shirt -.-
    Ik heb al geantwoord! ><

    Wat volg je niet? Er is geen onderwerp ><
    Alleen dat Fred en jij STEPHEN en Liz mij moeten helpen kiezen tussen een Girlie shirt en een gewoon Shirt -.-

    Gewoon!!
    Ik heb een girlie Linkin Park-shirt en ik had het in XL gekocht echt die dingen zijn klein ><


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)Nobody's perfect^^ Ik vind je ook niet lelijk! Maar word niet boos omdat je dat zegt^^ Ik zou een shirt nemen, Die zitten gemakkelijker! =D

    Oké *schrijft het shirt op de lijst*
    Dankee (K)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oooja Hein^^ Ik weet het merk niet meer van mijn gitaar en kan het nergens terug vinden -.-'ja, ik ben dom

    (...)
    Oké *schrijft het shirt op de lijst*
    Dankee (K)
    Graag gedaan ='D

    Ik geef Fred gelijk ^^


    PoisonTrash on camera

    (...)
    Gewoon!!
    Ik heb een girlie Linkin Park-shirt en ik had het in XL gekocht echt die dingen zijn klein ><

    Dat heb ik nu dus. Ik heb een Girlie Bullet shirt en die is te klein daarom haal ik nu een ander shirt ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42