• Hee, ik heb een nieuwe manier om covers te kunnen maken. En ik bied mijn diensten aan. Kan ik het gelijk even uitproberen!

    Nou dit wil ik van je weten:
    Titel:
    Korte beschrijving van story:
    Wat moet er op:
    Tekst:
    Lettertype:
    Extra:

    Wachtlijst:
    Er kunnen nog 5 mensen bij.
    - Hel
    - Bohemian
    -
    -
    -
    -
    -

    Ik zal erg mijn best doen op jullie covers! Ik wens jullie er alvast veel plezier mee!

    Hier kun je al mijn gemaakte covers bekijken:
    Klik <3

    xx Me ;p

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 20:39 ]

    Titel: 2115 - Freedom! Forever!
    Korte beschrijving van story:London, Engeland 2114-2115
    De wereld verkeerd nog steeds in oorlogen drama's en ziektes, De Kanselier van Engeland denkt alleen aan de rijken en het land dwaalt af naar vergetelheid. In deze chaos leeft Valerie Ryker een prettig gestoorde dame met ideeën om verscheidene aanslagen te plegen. Samen met een groepje mensen probeert zij het beste van haar laatste levensjaar te maken, Dit met een doel voor ogen. 5 november zal niemand vergeten.
    Wat moet er op:deze, met een paar ogen in de wolk
    Tekst: 2115 - Freedom! Forever!
    ondertitel: Because everyone deserves to know the truth
    Lettertype: mag jij weten :)
    Extra: uhm, niets extra's maak er maar wat moois van ^^

    Lieve mensjes hier kunnen jullie alle gemaakte covers vinden!

    Niet allenmaal tegelijk =_=

    Titel:She's so lovely
    Korte beschrijving:Wanneer Jocelyn VanKleef aan een wedstijd om de acteurs van de Twilight-Saga te volgen en er een artikel over te schrijven, grijpt ze die kans met beide handen. Maar door een stom foutje zit Jocelyn niet drie weken lang in de States, maar in Spanje, omringt door een paar voetballers vol hormonen. Wanneer ze dan ook nog eens tussen twee voetballers in komt te staan, weet ze al helemaal niet meer wat ze moet doen.
    Wat moet erop: dunno...een paar ogen zo half en half-snap je?-
    lettertype:maakt niet echt uit
    extra: een zinnetje: Because not every fault is a big mistake


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Titel : Mi Amor.
    Korte beschijving : Alicia haar passie is dansen,ze wil niets anders doen dan dansen. Haar ouders willen haar zien schitteren als model,verschillende bureau's willen haar. Alicia heeft niet thuis,ze wil dansen tot ze de top bereikt heeft. Omdat ze haar ouders hun droom niet wil realiseren heeft ze heel wat problemen thuis. Ze wil die problemen even achter zich laten en verlaat voor twee maand het zonnige madeira waar ze woont. Samen met haar 2 beste vriendinnen ; Amelia en Elise wilt ze spanje veroveren. Alicia heeft door haar broer toch stiekem een beetje interesse in het voetbal. Ze beslissen dan maar naar een training te gaan kijken van het nationale team. Wat ze niet weet is dat achter deze training hun leven helemaal gaat veranderen
    Wat moet erop ; Iets met dansen en Iets met David Villa en iets met voetbal,zoiets.Maak er wat van.
    Lettertype : maakt niet uit
    Extra : maakt ook niet uit.


    all I want is the taste that your lips allow

    Titel: antes de que yo cierro los ojos...
    Korte beschrijving van story: Sergio Ramos komt ongelukkig ten val. Hij heeft een aantal ribben gebroken maar hij zet door. Als hij toch in het ziekenhuis terrecht komt blijkt hij kanker te hebben. Ze kunnen niet zoveel meer doen, maar hij maakt een lijstje met de dingen die hij nog wil doen voordat hij overlijd.
    Wat moet er op: Iets wat met het verhaal te maken heeft. Doe maar wat.
    Tekst: De titel en probeer maar wat van de lyrics van Cancer van My Chemical Romance in te verwerken als dat kan.
    Lettertype: Leesbaar.
    Extra:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Titel van het verhaal: Freya Eloise Buysse '- Tom kaulitz.
    Uitleg: Freya Eloise Buysse is een meisje met goede cijfers op school en grote talenten voor zang & dans. Freya is niet het meest geliefde meisje op school en iedereen vind haar een nerd. Tom kaulitz daarin tegen is de populairste jongen op school en samen met zijn vriendin en de tevens populaire Elora Wright zijn ze op school benoemt tot het meest leuke stelletje. Elora Wright haat Freya en kleineerd haar met de meest lullige opmerkingen. Als Elora het uitmaakt met Tom voor een beroemde jongen uit een tv serie halen Tom's vrienden Tyler en Nathan hem over voor een weddenschap. Tom moet de grootste nerd van school omtoveren tot een echte babe en de gelukkige is: Freya.
    Wat moet erop?: een meisje die van nerd tot mooi meisje wordt.
    Tekst: de titel
    Lettertype: maakt niet uit. als het maar leesbaar is.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 22:01 ]