• Iedereen heeft het zo over Torres, Villa, Fabregas etc., maar, die Jesus Navas is echt wow! Daarom; voelt er iemand zich geroepen om een story over hem te maken? Een goede dan wel? (: Ik ken al twee mensen die hem zouden willen lezen! ^^
    (dan heb ik het vooral over sexy-heid, prestaties op het veld zijn in een story misschien minder belangrijk?)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:25 ]


    007

    Goedzo Julie! :'D
    We love him. (flower)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:23 ]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Navas heeft zulke mooie ogen. Hij is hot man. ;o

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:23 ]

    Joepie, nog meer aanhangers ;p


    007

    Navas is inderdaad wel goed, maar hij is nu niet echt veel aanbod gekomen dit wk, dus opzich kan je hem niet echt helemaal vergelijken met de andere vind ik.
    Fernando was misschien wel barslecht, maar anders presteert hij wel schitterend dus ook hem kan je niet vergelijken met Villa ofzo ;)

    Ik zelf zou geen verhaal over hem willen maken, maar zal het misschien wel lezen als ik tijd heb.


    The soul needs autumn.

    Rose&Samira: Hij is sexy. mss dat we er een over hem gaan maken maar dan moeten we eerst nog een lauw idee bedenken. (krul)


    Smiling but close to tears.

    als er een is meld het maar (:
    ik lees lekker mee :D


    I remember when we kissed.

    Hé dat is die ene met die mooie ogen! Ik zat zo op de bank en toen kwam hij in beeld. Ik zo: GODDAMN DIE OGEN WOW! Maar ik wist de hele wedstrijd niet wie het was (':

    Toen ik gisteren naar de wedstrijd keek, plakte mijn ogen gewoon aan het scherm toen hij eens verscheen. (; Ik heb zeker geen spijt dat ik naar die wedstrijd heb gekeken. ö x


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Als je verlieft kon worden op ogen zou ik dat bij hem doen, maar verder vind iiik hem wel mee vallen hoor echt knap vind ik hem niet alleeeen z'n ogen! (H)


    When words fail music speaks

    Ik heb iets tegen Navas, net zoals mijn vader. Maar hij heeft wel mooie ogen. :f


    All this dampness is damp.

    Samira en ik -Rose- gaan wel over hem schrijven. (krul) Okayos? :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik verdrink in zijn ogen :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Argentinia schreef:
    Samira en ik -Rose- gaan wel over hem schrijven. (krul) Okayos? :9~


    dan moet je het even zeggen als hij geplaatst is want dan ga ik lezen (:


    I remember when we kissed.

    Zijn ogen zijn zo mooi. Als iemand een verhaal gaat maken, wil ik hem lezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.