• hallo mensjes van Q,

    voor een verhaal van mij ( waar ik al 8 jaar aan werk) heb ik wat research nodig in het land van biologie en met name het gedeelte van DNA en mutaties.

    Je hoeft er niet perse biologie voor te bestuderen maar wel het stuk van DNA en mutaties te begrijpen.

    Dus wie kan me uithelpen?

    Groetjes Sharon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik studeer geen biologie, maar mijn ouders zijn allebei artsen, die kennen alles van biologie. Dus ik kan af en toe wel.een vraag heen en weer gooien, ofzo. Ik weet niet wat je wilt weten


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het belangrijkste wat ik wil weten is hoelang het duurt voordat een mutatie zich uit, ik heb wel een idee maar ik wil er niet mee gokken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Patholoog studeert volgens mij biologie. Je kan het haar eens vragen? Ik weet niet wat je allemaal moet weten over DNA en mutaties, maar ik weet er een klein beetje over.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Blitzen schreef:
    Het belangrijkste wat ik wil weten is hoelang het duurt voordat een mutatie zich uit, ik heb wel een idee maar ik wil er niet mee gokken


    Innelijk of uitelijk? Mn vader wil her precies weten hahaha hij zegt ook dat zoiets aan de aard van de mutatie is. Zoals een tumorbofzo is ook een mutatie. Moet even wat meer weten ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Innelijk of uitelijk? Mn vader wil her precies weten hahaha hij zegt ook dat zoiets aan de aard van de mutatie is. Zoals een tumorbofzo is ook een mutatie. Moet even wat meer weten ^^


    Beide hahaha