• Hoi:Y)
    Ik moet even wat kwijt hoor.

    Vandaag op school moest ik samen met een vriendin (klasgenoot) van mij in een ander lokaal zitten omdat we een brief in het duits moesten typen met ons tweeën. Dat lokaal was redelijk groot met allemaal computers erin, en twee deuren. Die twee deuren waren dicht, en achter één deur zat nog een lokaaltje.

    En ineens toen we bezig waren met die brief horen mijn vriendin en ik voetstappen naast ons. Dus zij kijkt me aan en vraagt 'Hoor je dat?' En ik hoorde het dus ook, en het was gewoon echt vlak naast ons. Ineens achter ons op de muur harde bonken en getik. En nog geen tel later opent de deur ineens uit zich zelf terwijl de ramen daar dicht waren. En die deur bleef wat bewegen en toen ineens was het gestopt.

    Ik kreeg gewoon kippenvel, en tranen in me ogen, geen idee waarom eigenlijk dat gebeurde zomaar, terwijl ik niet eens echt heel bang was. Maar ik voelde me ineeens heel raar. Dus ik kijken of er iemand was maar het lokaal was leeg o.o
    Als ik het zo beschrijf is het misschien niet echt eng ofzo, maar dat was het best wel.

    Heeft iemand ook wel eens enge dingen meegemaakt op school? :3


    Sometimes it's best not to care.

    Nee.
    Maar het klinkt best freaked up:Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eww. Ik zou hem freaken, haha, maar ik ben ook echt een schijterd 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nou ik ben niet echt snel bang ofzo, En dat was ik vandaag ook niet, maar toch voelde ik me niet echt prettig. :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    wat vreemd.. :0
    zoiets maak ik nooit mee.


    You are beautiful, you are love.

    Defender schreef:
    wat vreemd.. :0
    zoiets maak ik nooit mee.

    Inderdaad vreemd ja. En het rare is, thuis gebeuren er laatste weken ook vreemde dingen. Net alsof het me volgt ofzo. ( omg wat klinkt dat gestoord. :Y) )


    Sometimes it's best not to care.

    da's vaag, een vriendin van mij had een keer dat ze helemaal alleen op het toilet zat (nee, niet in het hokje alleen maar gewoon in die hele ruimte) en dat er toen een heel vaag katachtig geluid kwam en alle andere deuren begonnen te klapperen. Toen is ze snel weggerend. Hoe vaag is dat???


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    MizzzAppel schreef:
    da's vaag, een vriendin van mij had een keer dat ze helemaal alleen op het toilet zat (nee, niet in het hokje alleen maar gewoon in die hele ruimte) en dat er toen een heel vaag katachtig geluid kwam en alle andere deuren begonnen te klapperen. Toen is ze snel weggerend. Hoe vaag is dat???

    Whut? o.o Dat is gewoon eng!


    Sometimes it's best not to care.

    freakin eng ... o.o

    huh owkee vaag,
    gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, maar andere kant ook wel cool
    :Y)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    xBIGBANG schreef:
    huh owkee vaag,
    gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, maar andere kant ook wel cool
    :Y)

    Ja klopt het is ook best wel nice om mee te maken. Beleef je nog eens wat.:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik wel ;s, ik was vorig jaar net nieuw in de klas en bij muziek stonden er niet genoeg stoelen, Dus ik en een ander meisje gingen naar een lokaal om het te halen, het lokaal was helemaal leeg en opeens hoorde we een heel hoog gegil ofzo. Toen zijn we keihard weggerend ;s


    Trust me. I'm the doctor

    speaknow schreef:
    Ik wel ;s, ik was vorig jaar net nieuw in de klas en bij muziek stonden er niet genoeg stoelen, Dus ik en een ander meisje gingen naar een lokaal om het te halen, het lokaal was helemaal leeg en opeens hoorde we een heel hoog gegil ofzo. Toen zijn we keihard weggerend ;s

    En je weet heel zeker dat het geen andere mensjes waren door de school heen die aan het gillen waren? ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Wow, dat klinkt echt eng :O
    Ik voel me altijd heel erg onprettig in onze badkamer en soms denk ik weleens: hé, dat had ik toch dicht gedaan? Daar neergelegd? etc. En dan weet ik het echt heel erg zeker. Ik heb eens 3x mijn schooltas dichtgedaan, omdat ie telkens open was als ik weer in mijn kamer kwam. Dat is best wel vreemd x'D Maar dat zal wel gewoon in mijn hoofd zitten. Dat van jullie klinkt veel enger :O


    To live would be an awfully big adventure

    CHOCOLATEEE schreef:
    (...)
    En je weet heel zeker dat het geen andere mensjes waren door de school heen die aan het gillen waren? ;o
    Er was echt niemand, toen we de deur van het lokaal dicht deden was het gelijk weg. Ik vond het echt eng, ik kom nu echt nooit in dat lokaal';s


    Trust me. I'm the doctor

    whate hell o.o


    Shoganai i ne~