• Ik zag er nog geen topic over, en ik weet niet of dit expres is gedaan, maar ik maak er maar een aan dan.
    Dusseh.. Express yourself. Mijn mening:
    Dit was geen voetbal meer, om de paar minuten ging er wel ergens opeens een Spanjaard liggen janken en kreeg Nederland een gele kaart. En ik hoorde ook dat dat doelpunt niet had moeten tellen omdat hij al buitenspel was geweest of zoiets, maar weet niet of dat waar is.. Het zou mij niet eens zoveel hebben gescheeld als Nederland verloor, maar dit vind ik echt vies gewoon. Die scheids is of omgekocht of hij had gewoon stront in zijn ogen. En dat zeg ik trouwens niet omdat Nederland verloren had, want NL heeft ook streken uitgehaald waarvoor ze gewoon rood hadden kunnen krijgen en waar niets aan werd gedaan. Maar kom op. Spanje haalt Nederland onderuit en die schele geeft Nederland een gele kaart? Normaal is die gast best een goede scheids, maar nu.. Wie kan die gast de weg naar Specsavers wijzen.
    Zeggen dat iets niet eerlijk is hoeft niks met niet tegen je verlies te maken te hebben en ga elkaar a.u.b niet aanvallen. Doe dat maar in je eigen topic ofzo, niet het mijne thanx.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hier was wel een topic over, maar die is denk ik verwijderd? :x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dit soort topics mogen niet meer, daar is gisteravond een enorme vete om geweest.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zoiets kan je over elke wedstrijd wel zeggen... Volgens mij is Spanje terecht gewonnen. En, die kaarten waren bij zowel Spanje als bij Nederland.


    007

    De scheids was corrupt. En ja, het was buitenspel. Maar net toen zag de scheids het niet. Klote.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    het was buitenspel. Van Spanje en die scheids had moeten fluiten voor Robben toen hij in de aanval ging


    When words fail music speaks

    Ik vond dat nederland gewoon vuil speelde. Je zag ook in alle herhalingen dat Nederlanders gewoon kijhard tegen ze aantrapte.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tja, wat hebben we d'r nu nog aan? Het is al gebeurd :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Q schreef:
    Zoiets kan je over elke wedstrijd wel zeggen... Volgens mij is Spanje terecht gewonnen. En, die kaarten waren bij zowel Spanje als bij Nederland.


    .


    I remember when we kissed.

    Het was een terrechte goal, punt uit.
    Jongens toch, nu gaan al die Hollanders ineens op hun poten staan dat het onterrecht zou geweest zijn...
    Wat je noemt niet tegen je verlies kunnen. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    JoJudicious schreef:
    Dit soort topics mogen niet meer, daar is gisteravond een enorme vete om geweest.

    Vete?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Q schreef:
    Zoiets kan je over elke wedstrijd wel zeggen... Volgens mij is Spanje terecht gewonnen. En, die kaarten waren bij zowel Spanje als bij Nederland.

    Spanje heeft inderdaat een poaar kaarte gerkegen maar nederland kreeg er meer dan 11! Dat is toch niet normaal meer.
    Die scheits was zo partijdig als wat.
    @Hingucker
    Ten eerste Nederland
    Ten tweede,als je de wedstrijd had gezien snapte je wat we bedoelen met partijdig,wand dat was hij echt.Geloof me ik,ik heb iets tegen voetbal dus ik kijk er objektief na.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:25 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vond dat voetbal van Nederland maar niks. Ze hadden de kans om het aan te passen maar dat is nooit gebeurd. Spanje speelde beter maar het was geluk met dat doelpunt. Maar ja, balen.

    Hingucker schreef:
    Het was een terrechte goal, punt uit.
    Jongens toch, nu gaan al die Hollanders ineens op hun poten staan dat het onterrecht zou geweest zijn...
    Wat je noemt niet tegen je verlies kunnen. (':

    Het is wel tegen je verlies kunnen, maar dat goal was onterecht en had afgefloten/afgekeurd moeten worden.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Italie schreef:
    Ik vond dat nederland gewoon vuil speelde. Je zag ook in alle herhalingen dat Nederlanders gewoon kijhard tegen ze aantrapte.


    Dat doen ze altijd. :Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Het was een terrechte goal, punt uit.
    Jongens toch, nu gaan al die Hollanders ineens op hun poten staan dat het onterrecht zou geweest zijn...
    Wat je noemt niet tegen je verlies kunnen. (':

    Ik zeg toch dat ik het niet zeker weet, rustig maar.
    Het is echt een paar keer gebeurd dat NL zo'n Spanjaard niet eens aanraakte en dat hij gewoon ging liggen en wij een gele kregen, dat zag je duidelijk in de herhaling. Ik kan best tegen mijn verlies, dat staat toch ook in het topic. Lees dan.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:25 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.