• Ik zag er nog geen topic over, en ik weet niet of dit expres is gedaan, maar ik maak er maar een aan dan.
    Dusseh.. Express yourself. Mijn mening:
    Dit was geen voetbal meer, om de paar minuten ging er wel ergens opeens een Spanjaard liggen janken en kreeg Nederland een gele kaart. En ik hoorde ook dat dat doelpunt niet had moeten tellen omdat hij al buitenspel was geweest of zoiets, maar weet niet of dat waar is.. Het zou mij niet eens zoveel hebben gescheeld als Nederland verloor, maar dit vind ik echt vies gewoon. Die scheids is of omgekocht of hij had gewoon stront in zijn ogen. En dat zeg ik trouwens niet omdat Nederland verloren had, want NL heeft ook streken uitgehaald waarvoor ze gewoon rood hadden kunnen krijgen en waar niets aan werd gedaan. Maar kom op. Spanje haalt Nederland onderuit en die schele geeft Nederland een gele kaart? Normaal is die gast best een goede scheids, maar nu.. Wie kan die gast de weg naar Specsavers wijzen.
    Zeggen dat iets niet eerlijk is hoeft niks met niet tegen je verlies te maken te hebben en ga elkaar a.u.b niet aanvallen. Doe dat maar in je eigen topic ofzo, niet het mijne thanx.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vond dat die Spanjaarden écht heel snel gingen liggen. En die scheidsrechter was barslecht.


    Ich liebe dich für immer und immer

    JoJudicious schreef:
    (...)
    .__________________________. Leer lezen?

    Ik kan al lezen danku, al twijfel ik wel ofdat sommige mensen fatosenlijke kunnen zien.


    The soul needs autumn.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    De actie daarvoor niet, dumbass. Daar had al afgefloten moeten, waardoor het doelpunt níet terecht was. Ze hadden niet eens de kans meer mogen krijgen om door te spelen, aangezien er al sprake was van buitenspel. ._.


    Oké, waar haal jij het recht mij dumbass te noemen?

    En trouwens, waarom wordt hierover doorgezeurt, het doelpunt werd goedgekeurd, Spanje won, Nederland niet, deal with it.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moet ik dit topic ook nog sluiten? We houden 't netjes, ja?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:37 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jongens als je niet normaal kan reageren houd je je smoel maar dicht en maak een eigen topic aan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Santo schreef:
    (...)
    Ik kan al lezen danku, al twijfel ik wel ofdat sommige mensen fatosenlijke kunnen zien.

    Ach, houdt je bek toch. Als je niet weet hoe voetbal precies in elkaar steekt, houdt dan alsjeblieft je bakkes dicht.
    Rooftops schreef:
    Oké, waar haal jij het recht mij dumbass te noemen?

    En trouwens, waarom wordt hierover doorgezeurt, het doelpunt werd goedgekeurd, Spanje won, Nederland niet, deal with it.

    Dat recht heb ik nu eenmaal gewoon, 'deal with it'. En het had niet goedgekeurd mogen worden. ._.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    En daar gaan we weer, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat recht heb ik nu eenmaal gewoon, 'deal with it'. En het had niet goedgekeurd mogen worden. ._.


    Dat recht heb je niet.
    En het werd wél goedgekeurd, veel kan je er niet aan doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat recht heb ik nu eenmaal gewoon, 'deal with it'. En het had niet goedgekeurd mogen worden. ._.

    Sorry hoor, maar moet ik me laten commanderen door jou ? Ik mag zeggen wat ik vind. En het is niet dat jij veel van voetbal snapt, anders maakte jij niet zo'n drama.


    The soul needs autumn.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat recht heb ik nu eenmaal gewoon, 'deal with it'. En het had niet goedgekeurd mogen worden. ._.

    Jij maakt echt ruzie met iedereen hé.


    Hope goes lost but never dies.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat recht heb je niet.
    En het werd wél goedgekeurd, veel kan je er niet aan doen.

    Dat denk ik toch echt wel, schatje. Ik geloof dat jij denkt dat je even kunt bepalen wat ik wel of niet zeg. Het feit is dat het onterecht is gegaan, maar dat dringt niet door in die botte hersenen van je.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Joker schreef:
    En daar gaan we weer, lol.

    Ik dacht net hetzelfde ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Houden we ons even netjes? Je mag best discussies beginnen, maar niet ten koste van elkaar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Casanova schreef:
    (...)
    Jij maakt echt ruzie met iedereen hé.

    Niet met iedereen. (;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    On-Topic blijven. Nog één keer en ik sluit dit topic. Als jullie niet op een normale manier met elkaar om kunnen gaan.. Fine als je anders denkt over de wedstrijd, maar breng het dan op een beschaafde manier.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'