• Ik zag er nog geen topic over, en ik weet niet of dit expres is gedaan, maar ik maak er maar een aan dan.
    Dusseh.. Express yourself. Mijn mening:
    Dit was geen voetbal meer, om de paar minuten ging er wel ergens opeens een Spanjaard liggen janken en kreeg Nederland een gele kaart. En ik hoorde ook dat dat doelpunt niet had moeten tellen omdat hij al buitenspel was geweest of zoiets, maar weet niet of dat waar is.. Het zou mij niet eens zoveel hebben gescheeld als Nederland verloor, maar dit vind ik echt vies gewoon. Die scheids is of omgekocht of hij had gewoon stront in zijn ogen. En dat zeg ik trouwens niet omdat Nederland verloren had, want NL heeft ook streken uitgehaald waarvoor ze gewoon rood hadden kunnen krijgen en waar niets aan werd gedaan. Maar kom op. Spanje haalt Nederland onderuit en die schele geeft Nederland een gele kaart? Normaal is die gast best een goede scheids, maar nu.. Wie kan die gast de weg naar Specsavers wijzen.
    Zeggen dat iets niet eerlijk is hoeft niks met niet tegen je verlies te maken te hebben en ga elkaar a.u.b niet aanvallen. Doe dat maar in je eigen topic ofzo, niet het mijne thanx.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Psychic schreef:
    Houden we ons even netjes? Je mag best discussies beginnen, maar niet ten koste van elkaar.

    Niet onze schuld, JoJudicious gaat tegen iedereen in. Als zij er niet was is dit topic gewoon netjes. No offence, ofc. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dat denk ik toch echt wel, schatje. Ik geloof dat jij denkt dat je even kunt bepalen wat ik wel of niet zeg. Het feit is dat het onterecht is gegaan, maar dat dringt niet door in die botte hersenen van je.


    Nooit geleerd mensen met respect te behandelen? En het dringt wel tot mijn 'botte hersenen' door, dat het onterecht is, in jou ogen.
    Maar ik denk zo: Hij werd goedgekeurd, dus Spanje zal het wel meer verdient hebben dan Nederland.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Man,voetbal haalt echt het slachtste in mense naar boven(denkt een die trap van De Jong)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Casanova schreef:
    (...)
    Niet onze schuld, JoJudicious gaat tegen iedereen in. Als zij er niet was is dit topic gewoon netjes. No offence, ofc. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wij willen elke keer een voetbal topic en elke keer zijn het de zelfde die schelden. Ik zou bijna als sugestie nemen dat je de mensen die altijd schelden kan bannen uit een bepaald topic zodat ze het niet verpesten voor de anderen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 14:44 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Niet met iedereen. (;

    Wel met de meesten hier. 4 mensen tegelijk, gisteren met Freeway en mij.. Zou je niet inzien dat je ongelijk hebt?


    Hope goes lost but never dies.

    On-Topic blijven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Casanova schreef:
    (...)
    Niet onze schuld, JoJudicious gaat tegen iedereen in. Als zij er niet was is dit topic gewoon netjes. No offence, ofc. (cat)

    Ach, rot toch op, raar wijf. Alsof ik nu werkelijk de enigste ben die er zo over denk. Ik ben wel de enigste die z'n bek opentrekt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Italie schreef:
    Wij willen elke keer een voetbal topic en elke keer zijn het de zelde die schelden. Ik zou bijna als sugestie nemen dat je de mensen die altijd schelden kan bannen uit een bepaald topic zodat ze het niet verpesten voor de anderen.

    Agree. -kijkt naar JoJudicious-


    Hope goes lost but never dies.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ach, rot toch op, raar wijf. Alsof ik nu werkelijk de enigste ben die er zo over denk. Ik ben wel de enigste die z'n bek opentrekt.


    En de enigste dat grof en onrespectvol doet tegen de anderen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ach, rot toch op, raar wijf. Alsof ik nu werkelijk de enigste ben die er zo over denk. Ik ben wel de enigste die z'n bek opentrekt.

    Nee hoor, ik ook. En ik vind dat Spanje het verdiend heeft, en dat mensen er mee moeten leven dat ze gewonnen hebben.


    Hope goes lost but never dies.

    Wat snappen jullie niet aan On-Topic blijven?


    "I shut my eyes in order to see.'

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ach, rot toch op, raar wijf. Alsof ik nu werkelijk de enigste ben die er zo over denk. Ik ben wel de enigste die z'n bek opentrekt.

    hou eens op man. Strax word dit topic ook nog gesloten.
    on; Spanje heeft het verdiend te winnen _O_


    Smiling but close to tears.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ach, rot toch op, raar wijf. Alsof ik nu werkelijk de enigste ben die er zo over denk. Ik ben wel de enigste die z'n bek opentrekt.

    LISA, wat hadden we nou gezegd?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    OT; Ik vind dat Spanje verdiend gewonnen heeft, en dat de mensen die er niet mee kunnen leven dát ze gewonnen hebben maar op bed moeten gaan liggen janken ofzo. Je kan er toch niets meer aan doen.


    Hope goes lost but never dies.