• Een van mijn storys ben ik nu aan het afronden. Hier heb ik meer als een jaar aan gewerkt en ik heb gewoon écht mijn hart en mijn ziel erin gestopt. Ik kan nu wel, nee correctie, ik ben nu aan het huilen, terwijl ik het af aan het schrijven ben.

    Ik vind het gewoon zo erg, dat het dadelijk af is. Aangezien ik er zo ontzettend veel gevoel en emotie in gestoken heb en het dadelijk gewoon klaar is. Het voelt nu al als zo'n ontzettend gemis.

    En ja ik weet dat ik een watje ben, maar ik durf te wedden dat er vast wel meer zijn die dit ook hebben als ze al meer als een jaar aan een heel boekwerk gewerkt hebben en er ook echt trots op zijn, toch?

    Of ben ik nou gewoon echt een übermiet en de enigste die hier last van heeft?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ikzelf verstop m'n emoties vaak voor anderen. (Jaja, ik weet het, niet goed, niet goed) Maar je kan toch altijd nog een vervolgstory gaan schrijven?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben nog nooit aan het moment aangekomen waar ik ook daadwerkelijk een verhaal afwerk, dus ik heb er geen idee van ;x
    Maar ik kan best begrijpen dat het emotioneel ofzo is.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Caithlyn schreef:
    Ikzelf verstop m'n emoties vaak voor anderen. (Jaja, ik weet het, niet goed, niet goed) Maar je kan toch altijd nog een vervolgstory gaan schrijven?
    Dat deed ik eerst ook, daarom begon ik met schrijven. Uiteinelijk leerde ik dat wel te uiten, maar ging ik evengoed door met schrijven. En een vervolg verhaal, past niet bij het verhaal. Dat word het zeg maar afgezaagd en dat wil ik mijn verhaal niet aandoen.

    @Attraction ik leg heel veel van mezelf in mijn verhalen. Eigenlijk gaan al mijn verhalen over mijzelf. Ik verwerk er gebeurtenissen en emoties in en als ik een verhaal niet afschrijf/afmaak dan verwerk ik die emotie ook niet. Dus ik moet wel, wil ik mezelf aanpakken. Want als ik er mee blijf zitten schiet dat niet op en dan krijg ik ook echt zo'n 'jeukende handen'-gevoel.


    Wie du mir, so ich dir.

    als ik een jaar lang aan een story heb gewerkt waar ik allemaal emotie's en gevoel in heb gezet en hem dan moet afronden..
    zou ik dan ook moeilijk vinden.


    Life is a beautiful struggle

    Awh sterkte meid -hug-
    ik heb nog geen 1 storie afgerond maar ik weet zeker bij sommige dat ik me ook zo ga voelen


    dream, dare, fly!

    Ik zou het ook moeilijk vinden,
    en aan alles komt een eind.
    Maar na regen komt zonneschijn;D


    Food.

    Ik heb nog nooit een van mijn verhalen helemaal afgemaakt, maar ik snap best dat dat kut is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ghehhe ik bedacht me net dat het een moeilijke zomer gaat worden aangezien ik nog veel meer verhalen wil gaan afschrijven, hahaha, arme ik(nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou willen dat ik verhalen af kon ronden haha. Maar ik kan ook geen verhalen over mijn leven schrijven, daar is het way to boring voor. (krul)

    Stiekem ben ik wel benieuwd naar dat verhaal :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehhe ik bedacht me net dat het een moeilijke zomer gaat worden aangezien ik nog veel meer verhalen wil gaan afschrijven, hahaha, arme ik(nerd).

    Yay nog meer te lezen <3
    Maar arme jij, misschien beter dat het nu klaar is en afgerond? :'D


    -

    Nouuu ik heb ook net mijn story afgerond en ik voelde me zo kut...
    Ik snap niet waarom ik er mee gestopt ben want ie was zo leuk maar ik ben nu een vervolg aan het schrijven...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Leto schreef:
    Ik zou willen dat ik verhalen af kon ronden haha. Maar ik kan ook geen verhalen over mijn leven schrijven, daar is het way to boring voor. (krul)

    Stiekem ben ik wel benieuwd naar dat verhaal :3
    Stiekem heb je er al een abbo op. -muts- Ik ga niet zeggen welke story het is, dan moet ik het topic weer verplaatsen naar 'promotie' en das niet de bedoeling :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Dit is nog maar het begin. Je gaat je personages beginnen missen. (cat) Mijn verhaal is al twee maanden af en ik mis ze nog steeds? ):

    Extraneous schreef:
    (...)
    Yay nog meer te lezen <3
    Maar arme jij, misschien beter dat het nu klaar is en afgerond? :'D
    Ghehe flapdrol.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Stiekem heb je er al een abbo op. -muts- Ik ga niet zeggen welke story het is, dan moet ik het topic weer verplaatsen naar 'promotie' en das niet de bedoeling :'D

    Hmmm nou zet je me toch eens diep aan het nadenken. Heb je al hoofdstukken online staan ? :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.