• HOI, ik moet binnenkort een spreekbeurt houden. Alleen ik hier heb echt geeeen idee waarover. 'T liefst een beetje orgineel, maarja. Iemand een idee ofzo?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    over mij! 8D
    echt ontzeeeettend orgineel.
    toekomstig beroemdheid? :]

    Dat hoeven wij niet n_n

    uhm.. muziek of een hobby ofzo? :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Over mij? Ik ben hét interessantste kind op aarde omdat ik het brein heb van Albert Einstein ofsoo x)
    Nee uhmm over: Een film die je gezien hebt, naar iemand waar je naar opkijkt ofsoo?

    Behe, ik heb geen interessante hobby's.. ;'] Als ik over muziek doe krijg ik weer van die 'leuke' opmerkingen en over schrijven wat kun je daar over vertellen? ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn eerste spreekbeurt ging over giraffen. We moesten het over een dier of hobby doen ,en ik was zo stom mom ene giraf te pakken, maar 'k was toen nog maar 10 jaartjes ofzo.

    Misschien over giraffen doen?
    HMmm een goede film vind ik eigenlijk wel een goed idee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    over sinterklaas!!
    dat heb ik ook gedaan. xD
    best interessant eigenlijk. :3

    Subculturen. Of rechtsextremisme. -grinnik-
    Iemand had laatst een nazibetoog gehouden, staat zelfs op internet.


    No growth of the heart is ever a waste

    ObamaxD
    of.. Anorexia 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Over de anonieme alcoholisten.

    the beatles :3
    of ik had eerst een hele goede bedacht -denk ik- maar ik weet het niet meer XD
    ooohjaaa Skins, maar dat ken je denk ik niet, dus dat gaat een beetje moeilijk :'D
    of scene queens ofzo? :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Leukemie.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn eerste spreekbeurt in groep 5 ging over cavia'sXD Ik noem maar alles wat ik heb gedaan misschien kom je op ideeen:Y)
    -Jungledieren
    -Het menselijk lichaam
    -Het oude Egypte
    -Walrussen
    -Napoleon
    -IFAW
    -Bali
    -Michael Jackson
    :Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    kijk andrs op www.spreekbeurten.info
    heb ik ok mijn spreekbeurt toen ik ng in groep 8 zat vanaf gehaald

    <3


    love is dead and dead is love

    Hou gewoon over jezelf xp
    en dan gaan wij allemaal sings voor je maken waar je mee kan gaan stoefen =3


    All was well.

    Over buitenaardse wezens (aliens). Daar scoor je hoog mee, geloof me. Een vriend van me had er een betoog over gehouden bij Nederlands. Hij heeft er een 7.8 voor gekregen, omdat het een erg boeiend onderwerp bleek te zijn. Ik ga zelf ook een presentatie maken over aliens. Mijn leraar was erg benieuwd naar hoe het eindresultaat gaat worden, en hij vind het een interessant onderwerp.
    Ik zeg aliens. (':


    WANNA FUCK?!