• dat ik voor mijn verjaardag naar een wedstrijd van Real Madrid mag. Want ik ging dat gisteravond vragen aan m'n vader en toen was het 'misschien'. En hij gaat er vanavond over nadenken dus dan krijg ik het morgen ofzo te weten :9~ Dus ga allemaal hopen voor me dat ik naar Real Madrid mag voor m'n b-day :Y)

    EDIT: ik mag :9~. FEESTEN! :9~

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik hoop voor je (nerd)


    You’re falling into history.

    ik hoop voor je dat je met je b-day naar real madrid mag_O_


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Súper vet..
    x hoopt x
    (A)

    Ik hoop ook voor je. Ga je dan Ronaldo ontmoeten, cause that ai sexy.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CandyKiss schreef:
    Ik hoop voor je (nerd)


    All this dampness is damp.

    Denmark schreef:
    Ik hoop ook voor je. Ga je dan Ronaldo ontmoeten, cause that ai sexy.

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :9~ Ik ga hem gewoon net zolang stalken tot hij me ziet staan, of ik ga in fel roze. dan val ik sowieso al op haha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    bernatje schreef:
    ik hoop voor je dat je met je b-day naar real madrid mag_O_

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :9~ Ik ga hem gewoon net zolang stalken tot hij me ziet staan, of ik ga in fel roze. dan val ik sowieso al op haha (krul)


    Een zeer goed plan. Of je schildert je gezicht in allerlei kleuren, val je ook op. Maar ik weet niet of hij je zo ziet staan...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik hoop het echt heel erg voor je :)


    Joehoe xx

    Ik hoop het ook, nee ik hoop het niet, ja ik hoop het wel. Stiekem ga ik mee in de kofferbak

    Maak wel foto's en in ruil voor een Ikie foto krijg je een kadootje voor je verjaardag haha.


    SLOAN.

    Neem mij dan mee:9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Footballeur schreef:
    Ik hoop het ook, nee ik hoop het niet, ja ik hoop het wel. Stiekem ga ik mee in de kofferbak

    Maak wel foto's en in ruil voor een Ikie foto krijg je een kadootje voor je verjaardag haha.

    Deal! :9~
    @ Italie
    Hop in :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dan gaat Cristiano een one-night stand met je houden.


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Dan gaat Cristiano een one-night stand met je houden.

    Niks one-night-stand, Hij krijgt gewoon een vaste relatie met me en daarna gaan we trouwen en blijven voor eeuwig samen (krul) En hij gaat met niemand vreemd (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    bernatje schreef:
    ik hoop voor je dat je met je b-day naar real madrid mag_O_


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]