• want ik had gister eerst dansrepetitie en daarna gaf een meisje een feestje. 't Was heel gezellig, maar nu ben ik wel kapot ;x
    naja, ik hoop dat ik de dansrepetities van vandaag overleef (A)

    wat hebben jullie gister gedaan? :3

    Schoonmaken :9~
    Ik heb eindelijk het hol waar mijn computer staat uitgemest. Twas echt kutwerk, maar nu ben ik er stiekem wel blij mee xd.


    I am an idiot, I move.

    Gisteren vierde ik de verjaardag van mijn moeder (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    @ shade:
    you go girl _O_

    Een film gekeken met mijn lief, en s'avonds iets metde vrienden gaan drinken ;)


    Your Butt is Mine!

    Gisteren heb ik de hele dag op quizlet reactiez op topics zitten schrijven :')

    En ook aan mijn stories gewerkt natuurlijk <33

    En gebeld met mijn crush <33 :X(K)(H)(flower)(yeah)

    Op mijn neefje van 3 gepast. Nou daar werd ik ook moe van, de hele tijd maar lopen spelen xD En 's avonds filmpje op de bank kijken met mijn vader :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Helemaal niks xD

    Ik ben ook moe, ik heb gisternacht helemaal niet geslapen, ik was bij mijn vriendje logeren :')


    Alis volat propriis.

    Een examen van biologie gemaakt :/ Maar ik had wel mooi een 7! En daarna naar het strand om wiskunde te leren en te zwemmen. Dus vrij weinig wiskunde geleerd (a).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    smoothies gemaakt :Y) and op Quizlet en fanfiction gezeten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb helemaal niks gedaan. Ja, ik ben lekker lui geweest maar dat ben ik altijd in de vakantie: Extreem lui.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Vriendje kwam bij mij slapen. :) & ik moest mee naar het voetbalpleintje.


    I wanna be the reason of your smile.

    Nou, tv gekeken, om men nieuwe lader geweest voor men laptop, en.... aan de laptop gezeten? ;d


    Life begins at the end of your comfort zone