• Hoi,
    daarstraks heb ik bericht gekregen dat A. mijn beste vriendin in een coma ligt. Ze is op vakantie in Servië en ze is aangereden door een auto. De dokters zeggen dat ze niet veel kans meer heeft..

    A. is de enige waar ik de laatste tijd nog mee praat -moeilijke periode- en ze betekent zo goed als alles voor me.

    Ik weet niet wat ik nu moet doen want zonder haar heb ik niemand meer, want de rest van mijn vriendinnen hebben me zo goed als achtergelaten. Ik ben sinds ik het weet nog niet opgehouden met huilen en ik kan aan niks anders denken dan aan haar..


    Edit 22.25u: ik heb net bericht gekregen dat A. een hartstilstand heeft gehad, maar dat ze die wel overleefd heeft, en dat ze daarnet een béétje teken van leven liet zien, maar niets is zeker, het kon ook zijn dat het door de hartstilstand kwam en niet door het ontwaken.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 22:15 ]

    Sterkte... ;s


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is echt héél erg!!
    Ik zou ook echt niet weten wat je moet doen, blijven hopen dat het goed komt!
    Veel sterkte!


    You’re falling into history.

    Veel sterkte!


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Oh mijn god.. o_x!
    Echt heel veel sterkte!
    Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen :o
    Echt heeeeeel veel sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Oh mijn god.. o_x!
    Echt heel veel sterkte!
    Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen :o
    Echt heeeeeel veel sterkte!


    Stop wishing, Start doing..

    Praat er over met je ouders, vrienden, wie dan ook. Dat lucht op. En ondertussen moet je hopen. Blijven hopen. Dat is, hoe erg ook, het enige wat je kan doen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het voelt alsof je wereld uit elkaar valt na dat bericht, toch? Toen ik hoorde dat een van mijn vriendinnen kanker had heb ik het gesprek weggedrukt en heb ik een uur lang lopen huilen. Nu huil ik soms nog steeds. Maar ik hoop echt met heel mijn hart voor je dat je vriendin ontwaakt uit haar coma. Voel je je niet heel rot dat je zo machteloos staat, omdat jij hier in NL bent en zij in Servië?


    It's time to be happy again.

    Strobelight schreef:
    Sterkte... ;s


    Hope goes lost but never dies.

    Heel veel sterkte.
    Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Ik ben ook een van mijn beste vriendinnen verloren. Je mag de moed nooit opgeven, er is en blijft een kans dat ze blijft leven. Als je wilt praten ben ik er voor je.
    Nogmaals heel veel sterkte.(flower)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 21:19 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan me niet voorstellen dat mijn beste vriendin dood zou gaan. Écht HEEL veel sterkte(flower)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Purity schreef:
    Het voelt alsof je wereld uit elkaar valt na dat bericht, toch? Toen ik hoorde dat een van mijn vriendinnen kanker had heb ik het gesprek weggedrukt en heb ik een uur lang lopen huilen. Nu huil ik soms nog steeds. Maar ik hoop echt met heel mijn hart voor je dat je vriendin ontwaakt uit haar coma. Voel je je niet heel rot dat je zo machteloos staat, omdat jij hier in NL bent en zij in Servië?


    België trouwens (:
    dat met die vriendin die kanker heeft, heb ik ook al meegemaakt met een andere vriendin van vroeger. Ik ben lichtelijk in shock en ik kan er met niemand over praten. Mijn ouders weten ervan, maar ze weten niet wat ze moeten zeggen.. Ik heb haar al de hele vakantie niet gezien, en nu opeens dit..

    Dit is echt erg ik weet hoe het is om een vriendin te verliezen want ik verlies op dit moment een maar niet op deze manier! Ik hoop wel dat er nog kans in zit voor jou vriendin en voor jou het zou echt verschikkelijk zijn.

    Heel veel sterkte & blijf in ieder geval hopen(K)


    Keep on smiling

    Ah dat is echt eng ö Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is nogal wat ineens ;o. Heel veel sterkte (flower)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, wat een kutbericht. Ik hoop voor je dat alles goed komt, dat ze wakker word. Heel veel sterkte en ik zal voor jullie hopen, echt superveel sterkte!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'