• Helleu mensen. Een van mijn vriendinnen is nu op vakantie naar Italië, en als verrassing als ze terugkomt wil ik een story gaan schrijven, over Gregory van der Wiel. En dat gaat ongeveer zo:

    Iris gaat met haar ouders op weg naar Italië, om daar twee lange warme weken vakantie te vieren. Als ze terugkomt, heeft haar beste vriendin Lesli een grote verrassing voor haar. Ze mag naar een Meet&Greet met een bekende voetballer! Als Iris dan natuurlijk Gregory van der Wiel kiest, veranderd haar leven volkomen.

    Als jullie een rol willen, moet je dit even invullen, en Greg en Ibi zijn dus al bezet.

    Rollen die al bekend zijn - je mag altijd nog invullen, ook meerdere per persoon (krul)- :

    -Toekomstige vriendin Cesc = Pershoofd
    -Toekomstige vriendin Cristiano = Captivity
    -Vrouw Maarten Stekelenburg = Riddikulus
    -Vriendin Joris Mathijsen = AnoukCullen
    -Toekomstige vriendin Rafael vdVaart = VivaEspana
    -Vriendin Simon Kjaer = Denmark
    -Verloofde Fernando Torres = Santo :Y)
    -Toekomstige vriendin Kaka = S0UNDTRACK


    De link: Klik.

    -Rol:
    -Naam:
    -Achternaam:
    -Foto/beschrijving:
    -Karakter:
    -Aanstaande vriendin van/Crush op:
    -Extra:
    -Titel:

    En je moet alles invullen (krul)
    Liefs, Marrit [:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 17:58 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Er zijn dus zeven aanmeldingen nu hea, ik wacht tot er tien zijn :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Hier is hij alvast (:
    Neem maar abo, als je wilt ;x

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:01 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    -Rol: Nichtje van Iris + latere vriendin van Ricardo Kaka
    -Naam: Jules
    -Achternaam: Cruz -ze heeft niet dezelfde omdat het van haar moeders kan is-
    -Foto/beschrijving: Jules Cruz
    -karakter: Jules is een buitgewoon slim meisje, ze heeft voor veel dingen een oplossing en kan ontzettend goed wiskunde. Jules is een doorzetter en ook zeker een harde werker, Jules is niet echt het luie type maar meer degene die altijd overal voor knokt. Jules heeft gevoel voor humor en een aanstekelijke lach, meestal weet ze daarmee mensen op te vrolijken. Jules houdt van flirten en heeft daarom ook al veel vriendjes gehad, de langste was 1 jaar. maar de rest was allemaal voor helemaal niet lang. Jules is zeker niet op haar mondje gevallen en laat niet over zich heen lopen, Jules scheldt heel veel maar probeert er wel veel op te letten. vroeger was Jules echt een probleemgeval, ze was altijd de beste van de klas en daarom ook de vervelenste. ze is van 3 scholen af gestuurd en moest telkens opnieuw beginnen, daarom werd Jules vroeger gepest maar nou is het echt een leuke meid. je kan veel lol met haar hebben maar ook goed en rustig met haar praten.
    -Aanstaande vriendin van/Crush op: Ricardo Kaka
    -Extra: Jules heeft van haar 10e tot haar 16e bij de dansacademie gedanst, ze ging weg omdat ze haar te streng behandelde en ze haar vriendinnen nooit meer zag. Jules is vooral goed in Ballet en Streetdance.
    -Titel: well eh meet and greet your love -nee doe maar niet das niet zo'n goed plan-

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel is overbodig geworden (krul) ik heb hem namelijk al aangemaakt, het is lekkersaai en makkelijk; Surprise xD


    You can agree with me or you can be wrong

    Ik eis Cesc!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -schrikt zich rot-
    Misschien, Lien :Y) wow het rijmt dat is leuk (:
    Ja okkaay, ik zal de rollen even erop zetten, ookal is het wel makkelijker om te zeggen dat jullie gewoon allemaal de rol hebben (krul) Dus bij deze, JULLIE HEBBEN ALLEMAAL DE ROL en hij staat al online, ook eerder op dit forum, dus je kunt alvast abo nemen (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    Marrit is poep cjoet. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus