• ik heb gister te horen gekregen dat mijn ouders gaan scheiden. ik ben hier helemaal kapot van. en kan er ook niet meer tegen.
    weet iemand wat ik kan doen? en hoe ik me minder klote kan voelen. ik ga met een goede vriendin vanmij praten. maar dat gevoel blijf ik houden.

    somebody help!?


    It's never the right time to say goodbye.

    Oh dat gevoel ken ik heel goed! Je kan het beste gewoon even alles uithuilen en het dan accepteren, het hoeft helemaal neit erg te zijn om gescheiden ouders te hebben! Bekijk het vanuit het positieve: 2 keer op vakantie, 2 kamers, 2 keer sinterklaas en kerstmis, en alle andere dingen. Geloof me, zo erg is het niet! ook al snap ik heel goed dat je je nu heel kut voelt. Een beetje tijd zal je wel helpen om het te accepteren.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Omg meis, veel sterkte!
    Mijn ouders zijn niet gescheiden mijn vader is overleden :(. Als ik jou was zou ik met die vriendin blijven praten, zij kan je die steun geven om je door deze zware periode heen te slepen. En afleiding zoeken in dingen die je leuk vindt helpt ook.
    Veel sterkte !


    do you believe in fairy tales? =3

    Hunter schreef:
    Oh dat gevoel ken ik heel goed! Je kan het beste gewoon even alles uithuilen en het dan accepteren, het hoeft helemaal neit erg te zijn om gescheiden ouders te hebben! Bekijk het vanuit het positieve: 2 keer op vakantie, 2 kamers, 2 keer sinterklaas en kerstmis, en alle andere dingen. Geloof me, zo erg is het niet! ook al snap ik heel goed dat je je nu heel kut voelt. Een beetje tijd zal je wel helpen om het te accepteren.


    ik kan het wel positief bekijken. maar dat lukt me niet op de een of andere manier. en nu wilt mn ma dat ik met een onbekend iemand ga praten. maar dat wil ik al helemaal niet. en ik voel me nu gewoon doodongelukkig.


    It's never the right time to say goodbye.

    Meis, dat is echt vreselijk voor je! Mijn ouders zijn dan wel niet gescheiden, maar het lijkt me echt vreselijk! Als ik jou was zou ik er goed over blijven praten en je verdriet zeker niet onderdrukken en afleiding zoeken in leuke dingen zoals uitjes en winkelen!
    Sterkte! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij moet je je gedachten eens proberen te verzetten, kijk je lievelingsfilm of spreek af met je beste vriendin om te gaan shoppen ofzo?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn ouders zijn een paar weken geleden gescheiden.
    Praat veel met je ouders en als iets je dwars over de scheiding of dat een van je ouders zich opeens anders gaat gedragen, praat er meteen over en laat merken dat je het er niet mee eens bent, kan hard voor ze zijn maar ze moeten ook rekening houden met jou.