• Ik had vandaag ruzie met zo'n mens van school. We wonen heel dicht bij elkaar. Toen we 1 meter buiten het schoolplein waren duwde ze me al gelijk tegen een boom. Dat deed echt geen pijn. We gingen tegelijkertijd lpoen. Ik ging naar de andere kant van de weg. Onderweg riep ze heel de tijd: "Kanker hoer!" En dat soort dingen. Dat kon me echt niks schelen. Alhoewel dat ze met kanker schold ik ook ergens vreselijk vond.
    Een eindje verderop, ik reagerde de hele tijd niet, riep ze: "Ik snap best dat je vader bij je is weggegaan! Hij denkt natuurlijk, O wat heb ik een lelijk kind gemaakt!" Toen ze dat zei, ik moet wel weg kijken, anders zou ze meteen zien dat ik tranen in mijn ogen had! Ik stortte gewoon bijna in!

    Dit weten jullie niet, maar toen ik 4 was, zijn mijn ouders gaan scheiden. Ik heb daarna mijn vader nooit meer gezien. Hij is turks en ging terug naar turkije. Ik heb zegmaar nooit meer iets van hem gehoord. En dat ligt erg gevoelig bij mij. Ook altijd als iemand er naar vraagt ben ik de rest van de dag stil.

    Ik kan er gewoon niet meer tegen! Iedere keer dat gezeik! En nu dit! Als ze er morgen weer over begint, ik loop dan gewoon de klas uit! Het kan me niet schelen dat ik dan op me flikker krijg!

    Sorry voor dit zeik berichtje maat ik moest het gewoon even kwijt.

    Woow
    Wat een tering wijf
    Serieus sprakeloos zoiets doe je niet
    Sterkte(L)


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik zou dit verhaal vertellen aan iemand die er iets aan kan doen zoals je mama. :X

    Er moet iets aan dat kind gedaan worden, want dit gaat erover. Dat dóe je gewoon niet!


    Let the Night embrace you

    ik zou haar slaan. Dat ben ik dan, maar dit kan je niet zomaar laten gebeuren. Ga naar iemand van school en praat erover.

    Wauw. Wat een vreselijk mens. (cat)
    Weet je, ik zou (hoe moeilijk het ook kan zijn) ze gewoon negeren. Haar bedoeling is om een reactie bij je uit te lokken, als je dus begint te wenen (wat heel begrijpelijk is) of terugscheld of wegloopt, dan heeft zij gewonnen. Gewoon doen alsof je er niets van hoort, dan is voor haar de pret er ook vlug af.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Wauw. Wat een vreselijk mens. (cat)
    Weet je, ik zou (hoe moeilijk het ook kan zijn) ze gewoon negeren. Haar bedoeling is om een reactie bij je uit te lokken, als je dus begint te wenen (wat heel begrijpelijk is) of terugscheld of wegloopt, dan heeft zij gewonnen. Gewoon doen alsof je er niets van hoort, dan is voor haar de pret er ook vlug af.

    Zo zit het bij haar niet! ZIj weet dat dat een poging is. Ze gaat gewoondoor! Dit probeer ik al 3 jaar!

    Ik zou hysterisch worden en op haar afstormen en me compleet belachelijk maken, maar dat zou me niets kunnen schelen. :Y)


    All was well.

    Wat een klote wijf is dat zeg! Ik zou er eens over gaan praten met je moeder of met een leerkracht. Want ik vind dit echt niet kunnen. Je kunt haar voortaan gewoon het beste negeren. Doen alsof ze lucht is en alsof ze niks te zeggen heeft. Het is echt niet netjes van haar om dat te zeggen. Ze heeft zelf waarschijnlijk ook geen opvoeding gehad. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Zo zit het bij haar niet! ZIj weet dat dat een poging is. Ze gaat gewoondoor! Dit probeer ik al 3 jaar!


    Hmm... Dan zou ik zou het aan iemand vertellen die je goed kan vertrouwen. Je mama, een goede vriend(in), een nicht/neef, ...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mijn moeder , dat is ook niet echt een oplossing. Ook zij zit er erg mee. En een leraar of vriendin, die begrijpen gewoon niet dat ik er mee zit! Zr hebben allenbij un ouders nog. Iedereen doet alsof het gewoon niks is. Alsof ik me aanstel. En mijn vriendinnen die snappen het gewoon niet.

    Daarom zet ik het hier neer. Omdat niemand in mijn omgeving het begrijpt, of er tegen kan.

    Gewoon 4 tanden uit der smoel slaan en kijken wie dan de grote bek heeft. Sorry ik zou die mensen echt kunnen wurgen.

    Succes.


    Some angels have no wings.

    Wajow, wat een tering wijf.
    Als ze dat tegen mij zou hebben gezegt had ik haar echt helemaal in elkaar getrimd.
    Ik zou er wel met iemand over gaan praten want dit is niet normaal meer.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Geen sorry zeggen. Ik kan heel goed begrijpen dat je zoiets even kwijt wilt!
    Ik heb wel met je te doen hoor.. Mijn biologische vader heeft ook niets meer van zich laten horen na mijn geboorte. Tot een jaar terug of zo. Maar nee bedankt, nu hoef ik hem ook niet meer. Gelukkig had ik de mazzel dat mijn vader (niet biologisch dan, maar voor mij is het mijn vader) me heeft geadopteerd toen ik een baby was. Hij is altijd de perfecte vader voor me geweest. En heeft me echt behandeld en lief gehad als zijn eigen dochter. Ik hou ook ontiegelijk veel van hem, en voor mij zal hij altijd mijn vader zijn (:
    Succes, meid! En laat ze lekker praten. Zulke mensen zijn het niet waard! <3


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Dat is echt een k*t wijf.
    Ik kan weten dat dat soot onderwerpen gevoelig liggen.
    En meid als ze jou pest enzo is ZIJ heel zielig.
    Jij bent tenminste verstandig om er niet op te reageren en als ze nog een keer zo tegen je doet,Mag je van mij alles doen wat je wilt.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Weetje een ding moet je echt weten.
    Als mensen zich zelf zoo verlagen naar dat nivo en jou zo te pakken nemen mag je 4 tanden er uit slaan. en dan laat je der met rust.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Weetje een ding moet je echt weten.
    Als mensen zich zelf zoo verlagen naar dat nivo en jou zo te pakken nemen mag je 4 tanden er uit slaan. en dan laat je der met rust.

    Daar geef ik je gelijk in.
    Ze probeerd haar al 3 jaar te negeren dan kan je beter haar slaan het is haar schuld en niet de jouwe jij mag dr slaan als het nog zo langer doorgaat dan moet je haar wel een keer terug pakken


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †