• dat sommige mensen echt vreselijk Nederlands praten. Het kan ook zijn dat ze gewoon niet kunnen typen maar ik zie soms de spelling van woorden waarvan ik denk; zitten die überhaupt op school en krijgen ze daar geen Nederlands?


    Het kan zijn dat het aan mij ligt maar dat valt me gewoon op.


    Queen of Hell is my name

    Mij is het niet zo opgevallen. Het kan ook zijn dat ze dyslecties zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, ik typ heel snel dus bij mij zijn er vaak spelfouten te vinden.(krul)


    --

    Er zijn hier ook wel kinderen die wat jonger zijn en misschien zijn er met dyslexie. Dan kunnen ze er zelf ook niets aan doen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 16:12 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb Dyslexie. En mensen met Dyslexie kunnen daar niks aan doen, dus dit topic slaat nergens op.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Freeway schreef:
    Haha, ik typ heel snel dus bij mij zijn er vaak spelfouten te vinden.(krul)


    .

    ik heb idd wel vaak spelfouten.
    waarom? omdat nederlands typen/schrijven niet mn beste vak is en redelijk moeilijk vind.


    Vampire Heart.

    Ik typ ook snel dus ik heb dan best vaak spelfouten. :3


    "Don't look back, you're not going that way."

    omdat veel mensen mss ook wat in hun dialect typen? of dat ze soms wat verkeerd typen. laat mensen toch typen hoe ze willen (:


    Gilles (ll)

    Hmmm.. soms. Wat mij heel erg stoord is het msn-taaltje wat sommige gebruiken.
    Gewoon in de teksten zeg maar. Als er een msn verhaal in de story voorkomt vind ik het niet echt erg...

    Ik probeer er altijd wel op te letten, maar ik maak heel veel fouten met de d/t-regel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben slecht met dat d/t gedoe. I don't fckin' care over de mensen die dat schijtirritant vinden :') Pech gehad, ik snap niet hoe je je daar aan kunt ergeren ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Heel erg Nederlands? Verklaar je nader! :3
    En ik heb moeilijkheden met d/t, sorry daarvoor.


    All this dampness is damp.

    Er zijn mensen die dyslectie hebben, jonger zijn en mensen die moeite hebben met d/t. Dat is helemaal niet erg vind ik, het is nog altijd beter dan Breezertaal.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Somige typen met msn taal, of blind zoals ik, of erg snel.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tragically schreef:
    Er zijn mensen die dyslectie hebben, jonger zijn en mensen die moeite hebben met d/t. Dat is helemaal niet erg vind ik, het is nog altijd beter dan Breezertaal.