• dat sommige mensen echt vreselijk Nederlands praten. Het kan ook zijn dat ze gewoon niet kunnen typen maar ik zie soms de spelling van woorden waarvan ik denk; zitten die überhaupt op school en krijgen ze daar geen Nederlands?


    Het kan zijn dat het aan mij ligt maar dat valt me gewoon op.


    Queen of Hell is my name

    Ik ben heel slecht met d/t, ik probeer het wel altijd goed te doen maar meestal is het toch fout :l
    En ik ben het met je eens. Ik erger me er niet aan als er typfouten en spellingsfouten in een bericht staan waaraan je kan zien dat iemand er toch zijn best op heeft gedaan, maar wel aan een bericht waarvan je ziet dat iemand het gewoon afgeraffelt heeft, en waarvan bijna geen één woord klopt..


    Alis volat propriis.

    Cloudburst schreef:
    Er zijn hier ook wel kinderen die wat jonger zijn en misschien zijn er met dyslexie. Dan kunnen ze er zelf ook niets aan doen.


    -

    Stiekem heb ik dat ook wel eens.. maar ik zeg er niets van, want dan lijk je zo betweterig :P


    Life is hard and then we die

    Het valt mij ook wel op, maar ik heb dislectie, en dan zie ik soms het verschil niet eens tussen een woord wat goed is geschreven of fout.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tragically schreef:
    Er zijn mensen die dyslectie hebben, jonger zijn en mensen die moeite hebben met d/t. Dat is helemaal niet erg vind ik, het is nog altijd beter dan Breezertaal.

    Zolang je het nog kan lezen is er geen probleem ?


    None but ourselves can free our minds.

    Sommige spellingsfouten zijn wel hinderlijk maar omdat ik zelf niet goed ben in grammatica merk ik ze zelf niet op en maak ik er ook heel veel. Maar dit is toch geen school? We gaan mensen toch niet bij elke reactie op hun spellingsfouten wijzen? Ik bedoel, als het nog leesbaar is maakt het toch niet zo veel uit?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 18:25 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Freeway schreef:
    Haha, ik typ heel snel dus bij mij zijn er vaak spelfouten te vinden.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Freeway schreef:
    Haha, ik typ heel snel dus bij mij zijn er vaak spelfouten te vinden.(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SOms in verhalen erger ik me eraan maar zelf schrijf ik soms ook wel eens iets fout. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit als ze maar niet in breezertaal gaan schrijven xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Freeway schreef:
    Haha, ik typ heel snel dus bij mij zijn er vaak spelfouten te vinden.(krul)


    Life is a beautiful struggle

    Er zijn ook mensen die daar niks aan kunnen doen, door vaak verhuizen, slechte scholing, leerproblemen, dyslectie of omdat ze gewoon een stuk jonger zijn. Ik heb weleens iemand op Q gezien die 8 jaar was, daar moet je niet van verwachten dat ze prestidigitateur kunnen schrijven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben het met je eens. Lees je tekst na als je het hebt getypt, dan voorkom je de meeste fouten. Serieus, de meeste fouten die gemaakt worden zijn mensen die een letter naast de goede zitten op het toetsenbord en dat is gewoon irritant want je kan het voorkomen.


    Your make-up is terrible

    Ik lees mijn reacties altijd over, want ik haat spelfouten. (nerd)


    All was well.

    Dat is inderdaad heel vervelend, vooral als je een verhaal aan het lezen bent :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells