Hoii,
ik wil mijn story graag in de spotlight zetten, maar ik heb daar een paar vraagjes over.
-Ik weet dat je er voor moet betalen, maar wat is de prijs precies?
-Als je betaalt kijg je dan ook een soort abbonement? Dat je iedere week een bedrag moet betalen ofzo?
-Hoe lang blijf hij staan?
Alvast bedankt!
xx(flower)
-
14 juli 2010 - 16:19
0
14 juli 2010 - 16:20
0
-1,30 volgens mij als je in Nederland woont.
-Nee, wees maar gerust.
-Je blijft net zo lang 'in the spotlight' tot er 10 nieuwe items 'in the spotlight' gezet zijn.If you don't understand my silence, you will never understand my words.
14 juli 2010 - 16:21
0
- €1,30 volgens mij.
- Nee, je hebt geen abonnement. Alleen als je wilt dat hij er weer in komt te staan moet je een bedrag betalen.
- Totdat je door andere mensen eruit word gezet dus ook hun story/quizlet in de spotlight willen zetten."Don't look back, you're not going that way."
14 juli 2010 - 16:23
0
Wat hun zeggen
14 juli 2010 - 19:44
0
Nederland: 1,30 voor huistelefoon, 1,50 voor SMS.
-Als je betaalt kijg je dan ook een soort abbonement? Dat je iedere week een bedrag moet betalen ofzo?
Nee, je zit nergens aan vast.
Totdat er 10 nieuwe hun ding in de spotlight hebben gezet.*insert philosophical cringe expression here*
14 juli 2010 - 19:50
0
Conflate schreef:
Nederland: 1,30 voor huistelefoon, 1,50 voor SMS.
Nee, je zit nergens aan vast.
Totdat er 10 nieuwe hun ding in de spotlight hebben gezet.The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell