• Hoi.
    Ik ben 16 en ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik heb er op zich geen problemen mee,maar ergens vind ik het toch wel vreemd.
    Zeker als ik het tegen andere mensen zeg,ze kijken me dan zo vreemd aan alsof ik 2 hoofden heb. En vaak geloven ze me niet eens.

    Is er iets mis met mij?
    En is het zo vreemd dat ik nog nooit verliefd ben geweest?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben ook nog nooit écht verliefd geweest, ben 15 jaar oud. Wel heb ik een paar vriendjes gehad, maar dat was niet echt serieus. Gewoon scharrels, omdat iedereen een vriendje heeft. Dacht wel verliefd te zijn op T., met wie het net 2 weken uit is, maar ik voel(de) me helemaal niet rot toen het uitging..

    Je bent dus niet de enige!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik ben ook nog nooit écht verliefd geweest, ben 15 jaar oud. Wel heb ik een paar vriendjes gehad, maar dat was niet echt serieus. Gewoon scharrels, omdat iedereen een vriendje heeft. Dacht wel verliefd te zijn op T., met wie het net 2 weken uit is, maar ik voel(de) me helemaal niet rot toen het uitging..

    Je bent dus niet de enige!

    Jij heb teminste nog vriendjes gehad en je dacht verliefd te zijn(kan best zo zijn geweest trouwens alleen is het dan overgegaan). Ik heb dat zelfs niet eens gehad,dat ik het misschien dacht te zijn.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 16:48 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben ook nooit echt verliefd geweest, ik ben 13. Wel dacht ik een keer dat ik dat was, maar ik vond hem enkel erg aantrekkelijk, dat was het. Ik vind het niet vreemd dat je nog niet verliefd bent geweest.


    All this dampness is damp.

    Ik heb juist een probleem, ik word juist te snel verlieft. Maar aan de andere kant kan ik ook ineens niet meer verlieft zijn op iemand.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nooit verliefd geweest, maar dat kan alleen ook gebeuren als je die persoon echt kent zoals hij is waar je op verliefd bent. Anders is het alleen maar verliefdheid.


    All was well.

    Ik denk dat héél veel mensen nog nooit verliefd zijn geweest, maar gewoon het verschil tussen verliefd zijn en leuk vinden niet meer kennen...


    Alis volat propriis.

    JBM schreef:
    Nooit verliefd geweest, maar dat kan alleen ook gebeuren als je die persoon echt kent zoals hij is waar je op verliefd bent. Anders is het alleen maar verliefdheid.

    Ik ken genoeg jongens en mieden echt,en ik heb ook nog nooit zo'n verlieftheidje gekent.Dus daar kan het niet aan liggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik ken genoeg jongens en mieden echt,en ik heb ook nog nooit zo'n verlieftheidje gekent.Dus daar kan het niet aan liggen.

    Dan ken jij nog het verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn. Want je hebt sowieso wel al iemand gewoon leuk gevonden.


    All was well.

    Wees blij.. Ik word te snel verliefd. Zoals nu weer, en nu ben ik steeds onzeker en down.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Antique schreef:
    Ik denk dat héél veel mensen nog nooit verliefd zijn geweest, maar gewoon het verschil tussen verliefd zijn en leuk vinden niet meer kennen...


    Wie du mir, so ich dir.

    JBM schreef:
    (...)
    Dan ken jij nog het verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn. Want je hebt sowieso wel al iemand gewoon leuk gevonden.

    Je bedoelt als in vrienden? Ja dat wel,vaak genoeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Antique schreef:
    Ik denk dat héél veel mensen nog nooit verliefd zijn geweest, maar gewoon het verschil tussen verliefd zijn en leuk vinden niet meer kennen...


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb verschillende vriendjes gehad. En iedere keer als het uitging voelde ik me rot. Maar niet dat ik me dagen lang vervelend voelde. Dus ik denk dat ik nooit echt verliefd ben geweest. En ik ben ook 16. Dus ik vind het niets raars. Je bent nog jong, en single zijn heeft vele voordelen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Ik heb verschillende vriendjes gehad. En iedere keer als het uitging voelde ik me rot. Maar niet dat ik me dagen lang vervelend voelde. Dus ik denk dat ik nooit echt verliefd ben geweest. En ik ben ook 16. Dus ik vind het niets raars. Je bent nog jong, en single zijn heeft vele voordelen.

    Ik denk dat dat wel verliefdheid is maar geen liefde.
    Noem eens 1 voordeel van singels zijn en geen verliefdheid kennen als iedereen om je heen dat wel kent/heeft.
    Trouwens zo jong ben ik niet.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 17:01 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee meis, er is helemaal niks mis met je! Sommige lopen daar gewoon achter mee. Je hebt ook mensen die pas op hun 30ste echt verliefd worden. Het maakt echt niet uit hoor. Jou tijd komt nog wel. ;)
    En je bent zeker de enige niet die nog nooit verliefd is geweest. Ik ken zoveel mensen die dat nog nooit zijn geweest. Dus maak je niet druk! Het komt wel. :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.