• Nou um. Ik kan niet veel. Nederlands, Engels opzich wel goed, en een klein beetje Duits. Het meeste van Duits zijn alleen maar scheldwoorden :'D Leerde ik met vakantie van een stel mensen want we hadden last van Duitsers. Gingen ze steeds tegen ons schreeuwen "DU BIST EMO" Maar hun zijn gelukkig van de camping afgedonderd want ze waren aan het donderen met waterpijpen ^^

    Nouja welke talen kunnen jullie allemaal?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nederlands, Engels, en een klein beetje Duits&Frans.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    engels, nederlands, falend frans en duits, en een beetje Latijn


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nederlands, Brits- Engels, Frans, Duits, Italiaans en een klein beetje Portugees, dat laatste ben ik nog aan het leren.
    Ohja en ik spreek Brabants!


    I was an angel living in the garden of evil

    Vloeiend Nederlands, best wel goed Engels. En een beetje Frans en Duits.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nederlands en Fries vloeiend.
    Engels ook best wel vloeiend, maar Frans en Duits echt stotterend en hakkelend. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nederlands, Engels, school-frans en schoolduits. drie of vier woorden spaans (amigo, sombrero, que, SINTERKLAAS:)), en ik kan me voorstellen in het Japans. (Watashi wa Lisa desu. Mamemashite. Oranda-jin desu.)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 17:20 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik kan Nederlands Engels
    Een beetje Duits een heel klein beetje Frans
    en een woordje chinees (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan Nederlands, Engels, op school Frans en Duits en een beetje Japans, ook het schrijven (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nederlands, Engels, Spaans, Duits en Frans.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Nederlands, Engels, Duits, Frans, Oud-Grieks, Latijn, Spaans (een beetje), Italiaans (een beetje), Schots, alle Engelse accenten (Yorkie accent, Louisiana, common American, London accent, Iers xD... whatever), Achterhoeks...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nederlands, Engels, Frans, Duits, Latijn, Grieks (nerd)

    En ik kan "hallo" zeggen in het Russisch xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Limburgs, Nederlands, redelijk Engels, beetje Frans, beetje Duits, beetje Latijn en een beetje oud Grieks


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Engels, Spaans, Nederlands, Hongaars, een beetje Frans, en ook nog een beetje Duits.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nederlands, Frans, Engels en ik zou Duits moeten kunnen. 8D lol, en als we oude talen gaan zeggen: Latijn en Oudgrieks


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nederlands, Engels, Frans, Duits, Latijn, Grieks, Spaans en ik kan ook Vlamingen wel verstaan, maar da's natuurlijk ook niet zo'n andere taal :3


    “Love is a contradiction.”