• Nou um. Ik kan niet veel. Nederlands, Engels opzich wel goed, en een klein beetje Duits. Het meeste van Duits zijn alleen maar scheldwoorden :'D Leerde ik met vakantie van een stel mensen want we hadden last van Duitsers. Gingen ze steeds tegen ons schreeuwen "DU BIST EMO" Maar hun zijn gelukkig van de camping afgedonderd want ze waren aan het donderen met waterpijpen ^^

    Nouja welke talen kunnen jullie allemaal?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nederlands(A)

    frans,duits,engels ( ni echt heel goe ma swat)
    en italiaans kan ik 1woordje: CAPÏSCH?!:@

    Ik kan ook Surinaams en Turks maar dat is ook een scheldwoorden, en wat groffe dingen 8)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    :'DDD
    ja echt hex'DD


    I go wherever you will go..

    Hehe wie kan er turks=d?


    Pictures fade away, but memories are forever

    8DD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hehe wie kan er turks=d?


    Alleen scheldwoorden. 8)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Alleen scheldwoorden. 8)

    Zeg eens een paar , Ik kan ook wel een beetje turks maar ben er geen topper in ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik kan ook Surinaams en Turks maar dat is ook een scheldwoorden, en wat groffe dingen 8)
    ooee laat horen(A):P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Zeg eens een paar , Ik kan ook wel een beetje turks maar ben er geen topper in ;P


    Ja, maar 1 probleem. Ik weet megod niet hoe je het typt >__< ik kan het zo zeggen, maar niet typen. Dat had ik me vader niet gevraagd ^^ Oke van hem heb ik het dus 8D Maar .. misschien zie je me een keer en dan zeg ik het wel gewoon zo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)ooee laat horen(A):P


    Kan het niet typen or schrijven, alleen spreken.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik kan het wel in het Nederlands zeggen wat ik in die taal kan. :')
    Maar dat klinkt echt grof :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Kan het niet typen or schrijven, alleen spreken.

    Typ het dan zoals je het zegt,.,?


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Typ het dan zoals je het zegt,.,?


    Hmmm. *Denkt* Ja, dat is kuttig, want dan staat er iets heel raars ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik kan nederlands, engels en een beetje duits, een paar turkse scheldwoorden (ga je moeder neuken, tyfus, kankerleier enso dat hoor ik vaak bij mij in de buurt en toen heb ik aan een jongen in mijn klas gevraagt wat het beteknde en hij zei dat) en een beetje ik weet dat het geen officiele taal is maar achterhoeks


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hihaa, :)
    Ik kan Nederlands, Engels, Frans(niet zo heel erg goed maar kan mn plan trekken), Duits (heel gebrekking, lees: enkele woorden :D)
    En kan hallo zeggen int japans xD

    Nederlands; Engels; Duits; Frans {maar ben ik niet echt goed in :'D}; ik begrijp Zweeds als ik het lees; ik begrijp ook wat Spaans & Italiaans & Russisch; de basis van Latijn {maar die taal is dood, dus ja :')}. En dat is het zo ongeveer, denk ik… Ik ben wel van plan om Fins te leren xD

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "