• Het verhaal:

    Dit is hoe het gaat: ik was bezig met mijn normaal leven met normale dingen en normale mensen totdat bleek dat ik een abnormale vader had... Alsof dat nog niet genoeg te zien was aan mijzelf.


    De rollen:

    1x mannelijke sater:
    2x zoons/dochters van Zeus: S0UNDTRACK &
    1x dochter dan Hera:
    3x zoons van Hermes:
    2x zoons/dochters Pallas Athena: EvaOverdreva &
    4x zoons/dochters Ares: xMILES (2x), peanutt en
    5x zoons/dochters Aphrodite: Ramos, xMILES,
    1x zoon Appolon:
    3x dochters Atremis: Merte,
    2x zoons/dochters Hepsaestos:



    Invuldingetje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter: (Uitgebreid, graag!)
    Uiterlijk: (Liefst een foto)
    Geschiedenis: (Hoe ben je in Het Kamp gekomen? Wie was je voor Het Kamp?)
    Anders informatie: (Crush, lievelingswapen, ...)

    Ja, je mag tweelingen maken als dat mogelijk is. Hier heb je een lijst van de Griekse goden.


    Thank you very, very much!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 18:55 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: dochter van Hephaestos
    Naam: janneke van de laar
    Leeftijd: 16
    Geslacht: vrouw
    Karakter: (Uitgebreid, graag!) een vrolijk en vastbesloten meisje
    die heel graag overal bij is.
    ze is best wel eigenwijs en als ze iets in haar hooft heeft krijg je dat me met geen mogelijk hijd meer uit.

    Uiterlijk: (Liefst een foto) http://www.koreandrama.com/kmovie_news/thumbnail/080305_boa_thumb.jpg
    Geschiedenis: (Hoe ben je in Het Kamp gekomen? Wie was je voor Het Kamp?) bent er gedumt door haar moeder om dat janneke niet meer handelbaar was.
    en te vaak dingen in de fik stak. en met de verkeerden vrienden om ging
    Anders informatie: (Crush, lievelingswapen)
    vert het vraakst met haar eigen gemakten zwaart.
    heeft een crush op een van de zonnen van hermus ( kies er maar een) en je kan er eigelijk bijn altijd bij het kampvuur vinden. waar ze dan aan het tekenen is.

    Rol: Dochter van Aphrodite
    Naam: Jaimie Dubois
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Female
    Karakter: (Uitgebreid, graag!) Jaimie is een gevoelig persoon, niet alleen emotioneel maar ook sensitief; ze is zeer gevoelig voor de (onuitgesporken) signalen van mensen. Ze is heel direct en in een gesprek confronteerd ze je met de dingen waar je eigenlijk niet over wilt praten. Ze doet alles op gevoel en luisterd eigenlijk helemaal niet naar haar hersens maar echt naar haar hart. Jaimie is net een echte moeder voor de andere mensen in Het Kamp, ze zorgt voor iedereen en vergeet daarbij soms wel eens zichzelf maar dat maakt haar niks uit de andere gaan voor haarzelf. Hoeveel ze ook om de andere geeft, soms heeft ze even tijd nodig voor zichzelf en dan trekt ze zich ook terug op een geheim plekje die alleen zei kent. Ze zegt wat ze denkt en ze is er niet bang voor om haar mening uit te spreken maar ze heeft er een hekel aan ongelijk krijgen. Jaimie is vaak gekwetst en teleurgesteld geweest omdat ze de overgave en tederheid die ze voor haar medemens overheeft ook terug wil krijgen, maar ze die zoekt bij de verkeerde mensen. Wanneer je haar kwetst kan ze volledig instorten, maar ze vergeet niks van wat je haar hebt aangedaan en als ze weer oke is haat ze je echt met heel haar hart. Jaimie is een vreselijke twijfelaar en twijfelt over alles, wat ze aan moet doen, wat ze gaat eten, welk nummer ze gaat luisteren als ze gaat hardlopen etc.
    Ze is uitzonderlijk knap waar ze soms een hekel aan heeft, omdat jongens altijd iets van haar willen en niks lijken te geven over wat er aan de binnenkant zit.
    Uiterlijk: (Liefst een foto) Ik heb voor 3 foto's van Hayden Panettiere gekozen omdat ik haar uiterlijk er gewoon het meest bij het karakter vind passen.. Heb je liever een onbekend persoon moet je dat even zeggen dan zoek ik er nog 1 ;) maar wel voor vanavond want dan ga ik op vakantie haha
    Jaimie 1
    Jaimie 2
    Jaimie 3
    Geschiedenis: (Hoe ben je in Het Kamp gekomen? Wie was je voor Het Kamp?) Jaimie is altijd al enigskind geweest en is opgevoed door haar vader en haar oma. Jaimie werd op haar 13de naar Het Kamp gestuurd door haar oom nadat haar vader en oma beiden waren omgekomen door een brand in het appartement. In Het Kamp is ze uitgegroeid tot wie ze nu is.
    Anders informatie: (Crush, lievelingswapen, ...)
    Jaimie vecht alleen als het echt nodig is of als iemand beschermd moet worden. Voor een aanval van afstand draagt ze een riem met scherpe werpmesjes. Voor een aanval van dichtbij heeft ze om haar rechterarm een soort handschoen zitten waar een mes verborgen in zit.
    Met dank aan Assassins Creed 2 =)
    Ze heeft een beetje een crush op Tyler van de Miller Twins, omdat hij de enige jongen is in het kamp die nog nooit wat heeft geprobeerd bij haar in tegenstelling tot zijn broer Travis die ze niet echt heel erg mag. En hij is heel schattig als hij niet uit zijn woorden kan komen

    p.s. bedankt voor de rol ;)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 17:38 ]


    Love is overrated

    Nice, mag ik er dan nog een verzinnen met mijn andere account? ^^
    & Bedankt dat ik er in mag! ;D;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: dochter Hera of Zeus
    Naam: Evannia
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Karakter:
    Evannia is heel druk en zeker niet op haar mondje gevallen. Zi is een beetje lomp en mensen gaan haar liever uit de weg. Maar eigenlijk is ze heel lief en zacht aardig, maar als het er op aan komt is ze hard en kan ze vechten als een man.
    Uiterlijk: foto Ze is 1.80 lang en draagt graag hakken
    Geschiedenis: Ze is in het kamp gekomen door dat haar ouder haar aar naar toe stuurde. Ze wwist niets van het kamp. eerst was Evannia een normaal meisje, ze ging naar school, maakte huiswerk en ging sporten.
    Wapen: Shuriken,


    When words fail music speaks

    Merte schreef:
    Nice, mag ik er dan nog een verzinnen met mijn andere account? ^^
    & Bedankt dat ik er in mag! ;D;D


    Tuurlijk ^^

    @ xMILES: die foto's zijn goed (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Dochter van Ares
    Naam: (Mistress) Scarlett Ruby Lovett
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Female
    Karakter: Scarlett wordt altijd aangesproken met Mistress, omdat ze dat gewend is en ze dat graag heeft. Ze wilt graag mensen domineren en tot haar slaaf maken, waardoor ze best een heel erge sterke wil heeft. Ook al heeft ze een sterke wil, en wil ze iedereen -vooral jongens- tot haar slaaf maken, niemand kan er onderuit komen als ze diegene wil. Sommige mensen volgen haar dan ook initatïef, alsof ze dan al worden aangetrokken als slaaf als ze langsloopt.
    Scarlett is verder ook heel erg avontuurlijk, en heeft altijd wel zin om wat te doen, maakt niet uit wat. Ze wilt nooit stil zitten en is dan ook bijna altijd weg, iets avontuurlijks doen. Ze houdt van gevechten, omdat ze dan de overwinning al voelt en ze lokt het meestal, altijd uit met de gevechten. Ze vecht het liefst dichtbij, maar van ver af lukt het haar ook.
    Ze is erg zelfstandig, wraakzuchtig en op zichzelf, ze verleid graag jongens, ook als ze de jongens niet leuk vindt, en maakt ze dan sterker zodat ze haar slaaf kunnen zijn.
    Verder is ze wel heel erg aardig tegen haar vrienden en zal ze hun nooit wat laten overkomen, ze praat non stop over oorlog en gevechten, waar haar vrienden gek van worden, maar lijkt het nooit te merken, of het boeit haar gewoon niet.
    Ze heeft een aanstekelijke lach, waardoor vaak mensen moeten lachen, alleen lacht ze heel zelden en heeft bijna niemand haar ooit horen lachen. Ze grijnst wel heel vaak, wat betekent dat ze weer een wraakzuchtig plannetje heeft, en het gaat uitvoeren ook.
    Verder is ze dramatisch en niet te voorspellen. Haar vrienden weten nooit in wat voor 'mood' ze is als ze bij haar zijn, het slaat de hele tijd om. Van het ene op het andere moment kan ze van aardig tot heel agressief veranderen en andersom. Van flirty tot verlegen, etc. Al zal ze nooit echt verlegen worden.
    Uiterlijk: Scarlett Ruby Lovett
    Geschiedenis: Toen ze 12 was, werd ze naar het kamp gestuurd door haar adoptie ouders. Ze konden haar niet meer aan, omdat ze altijd al, sinds jonge leeftijd, over gevechten en oorlogen begon. Ze had nooit respect voor anderen, tenzij hun het voor haar hadden en dat bewezen door te knielen. (wat nu btw veel erger is geworden) Haar adoptie ouders konden het niet meer aan en stuurde haar toen naar het kamp. Scarlet vond het leuk, té leuk zelfs, ze dacht dat ze daar nieuwe slaven kon maken.
    Anders informatie: Ze heeft geen crush, ze speelt graag met jongens en heeft geen tijd voor een liefje, vind ze.
    Ze vecht graag met allemaal kleine messen, eigenlijk maakt het soort wapen voor haar niet uit. Ze heeft soms zelfs een pistool. Als ze maar érgens mee kan vechten. Verder is ze erg snel en vooral heel sneaky.


    Dankje voor de rol. :3


    All this dampness is damp.

    OJAAH :3 Jij schrijft zo leuk, dus ik wil zeker een rol ;d

    Rol: Zoon van Appolon
    Naam: Jayson Aaden Pointer
    Leeftijd: 17
    Geslacht: man
    Karakter: Jayson Aaden Pointer is een charmant persoon, al heeft hij daar zelf geen benul van. Onbewust verleidt hij veel mensen met zijn stem en uiterlijk. Hij heeft een zachte, lome, sensuele stem. Op het eerste gezicht lijkt Jayson een timide, rustig persoon, omdat hij meestal de kat uit de boom kijkt, maar als je hem echt leert kennen, stelt hij zich helemaal voor je open en is bereid alles voor je te doen. Zijn uitlaatklep is de muziek. Jayson bespeelt de akoestische gitaar en zingt, iets waar veel meisjes in het Kamp door aangetrokken worden, maar dat is iets wat Jayson zelf niet merkt. In zijn vriendengroep is Jayson een beetje de rustige jongen die het advies geeft, en zijn vrienden vóór het Kamp noemden hem soms plagend gay, iets wat hij zichzelf erg heeft aangetrokken. Als je een beledigende opmerking maakt over Jayson, trekt hij zich dat erger aan dan wanneer je hem slaat. Aangezien hij de zoon van Apollon is, wordt hij euforisch van het licht van de zon. Jayson is redelijk gevoelig. Een beledigende opmerking van een vreemdeling komt harder bij hem aan dan een opmerking van een vriend, aangezien hij denkt dat vrienden het altijd als een grapje bedoelen.
    Uiterlijk: Jayson Aaden Pointer
    Geschiedenis: Jayson is naar het Kamp gestuurd op zijn dertiende, na een incident op zijn school, waar hij de wond van een klasgenootje liet verdwijnen door zijn genezende krachten op het schoolplein. Jayson's schoolmeester belde zijn ouders, die hem daarna meteen naar huis brachten en hem vertelden over zijn échte vader. Jayson is niet echt heel erg geschrokken van dit nieuws, want hij heeft nooit vader/zoon-gevoelens gehad voor zijn sterfelijke vader.
    Anders informatie: Jayson twijfelt over zijn seksualiteit: hij voelt zich aangetrokken tot jongens, maar ook tot meisjes. Jayson heeft altijd een notitieboekje bij zich, waar hij zijn hersenspinsels, gedachten, en songteksten in opschrijft. Hij is te verlegen om dat boekje aan andere mensen te laten lezen.
    Jayson's favoriete wapens om mee te vechten zijn pijl en boog en zijn vertrouwde zwaard.
    Jayson is nog nooit in zijn leven écht verliefd geweest, maar vindt wel snel iemand 'leuk'.
    Zoals verteld is in het 'Geschiedenis'-gedeelte, heeft Jayson genezende krachten.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 16:44 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''