• Jullie weten allemaal hoe de statistieken van een persoon er uitzien, je weet wel, op je profiel en dan statistieken. En dan heb je zo'n gedeelte met 'jouw statistieken' en dan de dingen die je gehaald hebt zijn groen gemarkeerd. Alleen bij mij staat het aantal dagen lid t/m 21 dagen gemarkeerd, maar ik ben al een half jaar lid of zoiets.
    Bij mijn aantal sterren is het wel goed meegeteld maar het leek me toch handig om alle bugs en fouten te melden.
    Alvast bedankt
    Mockingjay :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 20:43 ]


    .

    Bij mij staat ie wel t/m 50 gemarkeerd? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Bij mij staat ie wel t/m 50 gemarkeerd? (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Reassurance schreef:
    Bij mij staat ie wel t/m 50 gemarkeerd? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het aantal dagen dat je online bent geweest word in de minuten geteld dat je daadwerkelijk actief bent op de site.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Het aantal dagen dat je online bent geweest word in de minuten geteld dat je daadwerkelijk actief bent op de site.


    Ooh, ik heb een foutje gemaakt, ik bedoelde dagen LID en niet ONLINE. Ik heb het al veranderd. Of telt dit ook in minuten online?
    Trouwens liever geen berichtjes met - bij mij is het wel aangestreept - want daar heb ik niet zo veel aan :Y) Anders loop ik de hele tijd af en aan te zoeken naar mn topic omdat iedereen loopt te spammen :Y)


    .

    whahah, dat heb ik ook. Bij mij staat er bij jouw niveau: Dagen lid: 21. Terwijl er bij statistieken van Conflate wel gewoon staat: Dagen lid: 176. Weird. :S


    *insert philosophical cringe expression here*