• Ik heb tot 5 uur op Quizlet gezeten en ben daarna naar bed gegaan. Ik had een heel zwaar hoofd en mijn hart begon snel te kloppen. Ik weet wel waardoor dat kwam. Ik zat namelijk te stressen omdat ik de hele nacht wakker was, omdat het alweer licht was/begon te worden. Uiteindelijk ben ik om 6 uur in slaap gevallen en ben nu alweer op.
    Ik zeg jullie, doe dit nóóóit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat heb ik gisteren ook gedaan !


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Dat heb ik gisteren ook gedaan !


    weklom bij declub. :3


    Life is a beautiful struggle

    Wat zei ik nou :'DDD :Y)? Gewoon allemaal mooi naar Kirsten luisteren. Ik heb dit twee jaar gedaan, iedere nacht. Geloof me, dan ga je naar de klote en al helemaal als je de volgende dag gewoon naar school moet en moet werken (krul)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb eens een nacht niet geslapen.
    Resultaat; In slaap gevallen in een kom soep. D:


    All this dampness is damp.

    Ramos schreef:
    Ik heb eens een nacht niet geslapen.
    Resultaat; In slaap gevallen in een kom soep. D:

    Dat was vast en zeker erg beschamend?(krul)
    Zo bond zal ik het niet maken, ik weet namelijk wel wanneer het wel en niet goed gaat met me. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Beelzebub schreef:
    Lol, zo ziet mijn dagelijks ritme eruit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik deed dit enkele jaren terug veel. Nu krijg ik de kans bijna niet. Werken en andere verplichte dingen zijn te vroeg. x]
    Deze ochtend moest ik vroeg op rijschool zijn, dus mooi om 1u naar bed x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    KirstenSnaps schreef:
    Wat zei ik nou :'DDD :Y)? Gewoon allemaal mooi naar Kirsten luisteren. Ik heb dit twee jaar gedaan, iedere nacht. Geloof me, dan ga je naar de klote en al helemaal als je de volgende dag gewoon naar school moet en moet werken (krul)!

    Ik ga denk ik maar eens wat beter luisteren naar andere mensen.(A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb dat ook weleens gedaan, eergister nog, maar toen was ik met een grote groep gewoon buiten, de hele nacht. Beetje aangeschoten en zo, dus voorbijgangers dachten dat we terugkwamen van 'Chin', een club in Zandvoort, vlakbij ons. Maar nee, we hadden ons eigen feestje gebouwd op straat. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hehe, ik ga ook pas laat slapen, en slaap lang uit, daar heb ik de gevolgen ondertussen van gemerkt, dus ik ga beginnen vroeger te gaan slapen en vroeger op te staan.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik ging om half 5 naar bed en heb nergens last van (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat een stel opscheppers zitten er hier toch op Q (cat)

    Maargoed, dat doe ik ook niet want Q is niet leuk nodig om tot zolang te blijven.


    -

    ik heb dat ook een keer gedaan, en toen viel ik twee uur s'middags in slaap op de bank. -.-
    oeps.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Genius schreef:
    Wat een stel opscheppers zitten er hier toch op Q (cat)

    Maargoed, dat doe ik ook niet want Q is niet leuk nodig om tot zolang te blijven.

    Waar een streep door stond, was toch niet tegen mij heh?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik doe dat vaker, maar over het algemeen kan ik er best goed tegen. Ik kan er niet tegen als ik maar 3 uur slaap, dan haal ik liever een nachtje door :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.