• Ik heb tot 5 uur op Quizlet gezeten en ben daarna naar bed gegaan. Ik had een heel zwaar hoofd en mijn hart begon snel te kloppen. Ik weet wel waardoor dat kwam. Ik zat namelijk te stressen omdat ik de hele nacht wakker was, omdat het alweer licht was/begon te worden. Uiteindelijk ben ik om 6 uur in slaap gevallen en ben nu alweer op.
    Ik zeg jullie, doe dit nóóóit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tsss, véél te laat hé! Maar, ik doe dit elke nacht eigenlijk, en dan slaap ik tot 4 uur in de namiddag. (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Conflate schreef:
    (...)
    Waar een streep door stond, was toch niet tegen mij heh?(krul)

    Voor degenen die zich aangesproken voelen :')


    -

    Dan ben je best wel vroeg wakker... x'D
    Ik ging een keer om 4 uur slapen en toen was k na 2 uur wakker x3


    Pop ate my heart.

    als ik ergens anders ga slapen, ofer komen mensen slapen, slapen we of niet, of ontzettend laat.
    Hele nacht wakker blijven is best wel leuk :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Savage schreef:
    Te laat! (krul)
    Heb ik al vaak gedaan! :Y)


    When words fail music speaks

    doe ik ook vaak:D

    maar dan ben ik zo moe dat ik niet meer kan slapen:P

    Misschine omdat je het niet gewend bent??

    Pff, je moest eens weten hoevaak ik de hele nacht door ga op de computer, heb nog nooit ergens last van gehad? Ofja, alleen van de wallen dan..


    I don't need words to feel those lips.

    CRonaldo schreef:
    Haha allang al gedaan met Samira aka DVilla, en wij hebben toen niet eens geslapen (krul)


    jij wel. (cat)
    Leuk dromen over die geest.:9~


    Smiling but close to tears.

    Beelzebub schreef:
    Lol, zo ziet mijn dagelijks ritme eruit.


    Mijne over het algemeen ook.
    Behalve dat ik om uiterlijk 3 uur ofzoiets m'n pc afsluit wanneer ik moet werken. Maar dan kijk ik meestal tv. Ik kan gewoon bijna niet slapen, tenzij ik in één keer heel lang kan slapen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat doe ik (bijna) dagelijks. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb nu een week gelogeerd bij iemand die nog twee vriendinnen had en nu ben ik werkelijk doodop. Ik kan heel, heel slecht tegen slaaptekort en ik kan beloven dat het vandaag geen half 1 's nachts wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou owkee dan, ik was het eigenlijk ook noet van plan om te doen, maar bedankt voor de tip xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    HAhhahah, dat is erg kut zeg. En dan moest je de volgende dag zeker weer naar school toch?


    Run, but you can't escape

    Sali58 schreef:
    HAhhahah, dat is erg kut zeg. En dan moest je de volgende dag zeker weer naar school toch?

    Ik heb dus al 3 weken vakantie.:X


    *insert philosophical cringe expression here*