• Hay,

    Nou, ik wil dus hééééééééééééééél graag een piercing. In mijn lip. Maar dat mag ik natuurlijk weer niet.

    Weet iemand hoe ik mijn ouders over kan halen?

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    géwoon doen ^^
    eens dat het gezet is kunde nimeer terug :]

    Uhm. *denkt* ik ging met me vader erheen, en me moeder dacht dat ik voor een neuspiercing ging, en kwam met een lippiercing terug. Dus ik heb niet echt hoeven overhalen. Zeg dat je het heel graag wilt fzeu. umum.. *denkt* ik weet niet..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Noujaa.. doen, maar daarna zoude hem mss moeten uithalen.
    Ik zou het niet weten, mag zelf ook niet :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    géwoon doen ^^
    eens dat het gezet is kunde nimeer terug :]


    Onder de 18 moet je toestemming hebben van je ouders. Een van je ouders moet een formulier invullen. Was bij mij ook. En een handtekening.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Vraag wat zij vinden dat de nadelen zijn van een piercing, en maak dan duidelijk dat al die dingen niet kloppen.
    Zeg dingen zoals: Ik zou het goed verzorgen (geen ontstekingen), ik betaal het zelf, etc.

    Vraag wat zij vinden dat de nadelen zijn van een piercing, en maak dan duidelijk dat al die dingen niet kloppen.
    Zeg dingen zoals: Ik zou het goed verzorgen (geen ontstekingen), ik betaal het zelf, etc.


    idd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oké bedankt. Als ik heb gewoon zou gaan zetten, zou ik hem er thuis uit moeten halen...

    IK WEET IETS. Ik ga vragen, dat als ik mijn eindexamen haal, dat ik dan een piercing mag.:D
    En als het dan nog steeds niet mag, laat ik heb gewoon zetten en haal ik hem er lekker niet uit:9~
    Maar mijn eindexamen duurt nog 3 jaar =.=

    wel volgens moest je volgens mij onder de 16 toestemming hebben van je ouders tenminsete wel waar ik mijn 1e piersing liet zetten maar annyway ik wil er dus ook een in mijn lip dat moet ik men ma alleen nog vertellen maar ik heb er dus al een in mijn wenkbrauw en toen heb ik gewoon gezecht van;
    ja maar mam het is toch mijn lighaam en als ik er ooit spijt van krijg is dat mijn verantwoordelijkheid en het is geen tatoo toch...

    Xx


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Onder de 18 moet je toestemming hebben van je ouders. Een van je ouders moet een formulier invullen. Was bij mij ook. En een handtekening.


    van mij moest ze verplicht meezijn.omdat die papiertjes vaak vervalst worden :S En het was maar voor een 2de oorbel :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    idd.


    Ik zei ook dat het wel héééééél toevallig zou zijn dat net ík een ontsteking krijg... En dat ik het zelf betaal en toen zei mijn moeder : Daar gaat het helemaal niet om' -.-
    Kut...

    aah ik wil ook een lippiercing!!
    maar ik mag ook niet.. :S
    BOEHOE. (huil)
    maar eigenlijk ben ik ook te jong maar dat boeit me niet. x'D


    AAP

    ik wil een neuspiercing maar mijn ouders zijn daar ook echt gewoon streng tegen net zoals ik zwarte randen rond mijn ogen wil


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik wil snakebites als ik 16 ben maar mag dat ook niet omdat dat 'ordinair' is volgens m'n ouders (huil).

    -Ga in hongerstaking
    -Dreig ermee weg te lopen als je de piercing niet krijgt.
    -DOe niets meer voor ze totdat je de piercing hebt.
    -GA heel hard zeuren
    -Doe juist alles voor ze om ze zo te overhalen.

    lol xD
    mijn moeder zo: dan haal ik hem er hoogstpersoonlijk uit xD
    en mijn pa: en als je het ook nog waagt een tattoo te zetten, onterf ik je xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    tja das wel kut.. mja weetje ik ben blij dat mijn moeder wel zoiets heeft van ja oke kijk het is dat mijn moeder zelf ene paar piersings heef anders wat het anders gelopen maar men mama vind het niet erg als ik bijv kaal ofzeuw thuis zou komen of met hanekam of whatever zelfs met tatoo niet, oke de kans is dat ge ene preek krijgt maar dan nog... mijn moeder is zo dat ze zegt jou leven en ga niet alles in de weg zitten maar als je er spijt van krijgt... don't blame me !


    A Noble was Born in Chaos