• Dit vind ik écht heel kut ;x

    Het zit namelijk zo dat ik zo lang had uitgekeken naar het TokioHotel-concert in februari, en naar Viva Comet op 21/5. Ik was daar ook. Ik was echt helemaal van de wereld. Bij het concert gilde ik alleen maar, en bij Comet kreeg ik bijna geen geluid uit mijn keel. Bij de rode loper stond mijn mama achter me, en mijn vriendin naast me. En toen Bill voor ons stond, stond ik blijkbaar alleen met grote ogen te kijken, niet gillend, maar gewoon. Ze hebben op me moeten 'kloppen' om me wakker te krijgen en foto's te maken. En erna? Ik besef niet eens meer dat ik daar ben geweest, ik herinner me niks niks niks, alsof ik er nooit ben geweest. Wanneer ik dan filmpjes kijk van het concert vind ik het zo klote dat ik me niks herinner, alsof ik gewoon afwezig was? Enkel flarden kan ik me herinneren, en toen Bill naar me keek, that's it. Ik vind het in elk geval héél kut ;x
    Heeft iemand hetzelfde?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 20:44 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ooh.ö
    Maar, je kan je toch nog herinneren dat Bill naar je keek...Dat is toch nog wel goed. (:


    effort never betrays you

    Ik denk dat door de spanning het een beetje naast je heen is geglipt. Dat heb ik ook wel eens bij concerten, maar laterna komt het steeds beter terug. < bij mij dan. (hope I helped)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    zoiets had ik bij mn eerste cinema bizarre concert, maar later kwam alles weer terug


    Vampire Heart.

    Volgens mij was jij gewoon helemaal in de ban van Bill die voor je stond, dat je alles en iedereen vergat.


    One Day you'll remember me...

    Ja, ik heb hetzelfde. Alleen flarden, alsof het een droom was die je lang geleden hebt gedroomd.


    Your make-up is terrible

    Dat is wel heel erg raar ;x
    Je was gewoon teveel onder de indruk :')


    Happiness hit her like a train on a track

    De laatste keer dat ik zoiets had was ik zo stoned als een garnaal :'D

    Ik heb precies het zelfde.
    Dan vraag ik me af, of ik dat liedje wel heb mee gezongen.
    Of dit gedaan.

    Best wel weird?


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    Blessed schreef:
    Dat heb ik nog nooit gehad.

    Bij het concert van 25/02 herinner ik me sommige liedjes ook niet meer. Soms zat ik daar gewoon te kijken, en voor me uit te staren, niet beseffend dat ik naar mijn idolen keek. Echt heel raar.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    das idd k*t,
    maar geloof me, er komt vast nog wel een dag dat je hem weer ziet ;)

    x