• Ik was weer eens door mijn collegeblok aan het bladeren, waar ik dus tekstjes, stand alones en stukken van mijn verhalen in schrijf en opeens vond ik een tekstje waarvan ik me niet meer kan herinneren wanneer ik dat heb geschreven.
    Niet lang geleden, dat is zeker.
    ...
    Waarschijnlijk gaat het een SA worden, want het is een mooi tekstje :3

    Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie ooit eens wat hebben geschreven en dat je het na een tijd terugvindt en iets hebt van 'Huh? Wat is dit nou?' of ben ik nou zo lomp en vergeetachtig (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Jups, heel vaak zelfs!

    Ik heb dat ook wel eens. ^^


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Al enkele keren meegemaakt. x]
    Is wel gek jah.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja! Ik wil 'm lezen!


    make cake, not war

    Dat heb ik echt heel vaak. Ik vind zelfs in oude schriften van de middelbare school nog teksten terug, heel grappig


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb een hele map met allemaal verhalen, die ik eerst schreef. Ik heb hem bewaard zodat ik later kan terugkijken.


    Think before you act.

    SUMMERDREAMS schreef:
    Jups, heel vaak zelfs!


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik vond laatst een schrift achterin een kast met allemaal stand alones. Ik was al vergeten dat ik dat schrift nog had.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Neen, maar ik vond onlangs wel een schriftje terug met allemaal dingen in die ik wou bereiken in men leven, dingen die ik wou doen, veranderingen enzo. Dat heb ik zo'n drie jaar geleden gemaakt, en ik lach nu echt om mijn gedachtes van toen xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    VeraPotter schreef:
    Ja! Ik wil 'm lezen!


    Smiling but close to tears.

    Ik herken het wel, maar denk dan 'Oh Gott, dat ik dat echt in mijn schrift heb gezet! (':' van school welteverstaan. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    wel,,ik schrijf ni veel in mn boeke...
    damn ik ben braaf(A)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    heel vaak.


    Life is a beautiful struggle

    Ja =3 Iets dat ik op de basisschool/eerste klas had geschreven, en toen vond ik het 2 jaar geleden terug. Ik stond versteld hoe ik toen kon schrijven, beter dan nu hahahaha.


    Your make-up is terrible