• Ja, ik zit op een quizletschool. x'D
    ik had vandaag frans. en zo dom als ik was wist ik niet meer wat ziek in t frans is. x]
    en toen schreef ik 'iets wat op madena lijkt'. en toen ging mn lerares t hardop voorlezen. >_<
    en we kregen nieuwe stoelen van t merk 'marko' maar ik zag t niet goed dus toen zei ik zo 'huh? zijn dat nou marikostoelen?'
    en we moesten bij wiskunde een of ander iets uitrekenen. en toen snapte ik t, wonder want ik snap t nooit. dus toen vroeg die leraar waarom. en toen zei ik zo 'ja dat las ik ooit in een topic op quizlet!' en toen dacht die leraar dat t een wiskunde site was ofzo en gingen we t opzoeken. _o-
    en toen moest ik helemaal uitleggen wat t was enzo x]
    en in een opvanguur hadden we een of andere leraar die vertelde over zn dochter en ik weet niet meer hoe die heet en een meisje op quizlet heet ook zo. x'D

    oke, is allemaal stom toeval maar ik vond t grappig :]

    Omg. :'D
    Ik zwijg in alle talen over Q in school. :'D

    ><
    ik praat ook nooit over Quizlet op school xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Naja,en dan noem je myn naam niet he?x')
    Maar heb ik ook zo vaak hoor xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whaha xD

    Ik swijg ook over Q op school
    2 meisjes fseu weten datk het heb x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb nog nooit iets over Quizlet gezegd, buiten tegen mijn nicht, maar, die heeft ook een tijdje op Quizlet gezetn :)


    007

    amai druk leve heb jij :D

    Dat had ik ook..
    we hadden tussenuur, en toen gingen we agter de Pc. en Toen ging ik mijn maiil tjhekken ,en tone had ik reactie dus ging ik die lesen, en, en toen zat er zoon jongen naast me en die keek mee, en die zag zou maar zeggen th Quiz staan die meteen. 'O nhee he,, een helle site, met geoperdeerde th mensjes.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg. :'D
    Ik zwijg in alle talen over Q in school. :'D


    Me to kan niemand iets zeggen , my little secret

    één vriendin van mij weet dat ik het heb. verders helemaal niemand. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    In sgool weten ze ook niets vn Quizlet af ^^

    Maar wel dat ik een skittel verslaving heb >.<


    Your Butt is Mine!

    hihi,
    ik hou me account net als alle anderen (ongeveer) stil^^


    I am an idiot, I move.

    Een goeie vriend bij mij in de klas weet dat ik erop zit. Maar die vind is er niet echt ingeintreseerd,hij is er ook geen tip voor. En een vriendin heeft nu Q omdat ik een link in mijn naam had staan.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mmm.. Bij mij weet niemand op school daarover. enkel men bf. Die heeft ook een acount hier. x3


    A. ikmisje.

    Mwuaha, lol. Ff uitleggen wat Q is.
    2 people uit mijn klas zitten op Q. Eentje snapt er geen fuck van en zit er niet op. De andere zit er wel een paar keer per week op.
    Ik praat niet over Q op school, ik heb niet graag dat kinderen zien wat ik hier typ, de nieuwe kinders uit mijn klas zijn niet zo om over onderwerpen te praten waar we het op Q meestal over hebben enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    haha ;D


    None but ourselves can free our minds.