• Oké, ik heb dit al een keer gezegd, maar toch zeg ik het nog een keer. Ik vind het niet heel erg geweldig van quizlet dat er wel tachtighonderd topics aangemaakt mogen worden waarin Justin Bieber helemaal afgekraakt wordt. Terwijl je dat bij Tokio Hotel een keer flikt, ben je gelijk de lul.
    Ik zou even vriendelijk willen vragen te kappen met haattopics maken welke artiest dan ook, het is toch niet leuk om als fan elke dag te horen hoe slecht je favoriete artiest is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eigenlijk heb ik geen haattopics gezien de laatste tijd.


    I live for the applause, you will die for it.

    ach of het nu tokio hotel is, justin bieber, of een andere ik trek me er niks van aan, kijk er niet in, nergeer ze, en tja dan heb je er geen last van ='D


    Nvt

    Joker schreef:
    Eigenlijk heb ik geen haattopics gezien de laatste tijd.


    Ik ook niet.
    Maar ik snap 't wel. Ik maak ze zelf niet. Maar het zit me niet dwars als iemand een topic over mijn favoriete band maakt. Al ben ik bang dat toch niet veel mensen ze kennen.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Om eerlijk te zijn heb ik er geen gezien. Wel waar men in zecht dat ze hem niet goed vinden e.d. maar echt haat topics zoals je bij TH heb gezien niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Om eerlijk te zijn heb ik er geen gezien. Wel waar men in zecht dat ze hem niet goed vinden e.d. maar echt haat topics zoals je bij TH heb gezien niet.

    Maar toch, er verschijnen per dag echt veel topics over dezelfde dingen. Justin bieber zingt als een meisje, Justin bieber is net een baby. Justin bieber heeft geen balhaar.
    Blablabla


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja, ik ben het met je eens.
    Ben je geen fan van iemand? Nou dan zeg je dat. En zeg niet gelijk dat je diegene gaat want je weet nooit hoe de beroemdheden in het echt is. Maar volgens mij valt het aantal haattopics wel mee hoor? ;o


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Maar toch, er verschijnen per dag echt veel topics over dezelfde dingen. Justin bieber zingt als een meisje, Justin bieber is net een baby. Justin bieber heeft geen balhaar.
    Blablabla
    negeer ze dan gewoon, dan hoef je je er ook niet druk om te maken, als jij fan avn hem ben wat maakt dat dan uit? het is jou idool niet die van hun, laat ze lekker praten


    Nvt

    Fietsbel schreef:
    (...)
    Maar toch, er verschijnen per dag echt veel topics over dezelfde dingen. Justin bieber zingt als een meisje, Justin bieber is net een baby. Justin bieber heeft geen balhaar.
    Blablabla

    Alleen die van het meisje heb ik gezien. En dat is niet echt haten dat is iets zeggen(ik heb het topic niet gelezen dus ik wete het niet zeker). Het is nu eenmaal zo dat hij een hoge stem heeft,dat is altijd op die leeftijd. Als je zo iets zecht is het niet meteen haten.
    Niet kwaat bedoelt,maar je moet niet te snel op je teentjes zijn getrapt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Alleen die van het meisje heb ik gezien. En dat is niet echt haten dat is iets zeggen(ik heb het topic niet gelezen dus ik wete het niet zeker). Het is nu eenmaal zo dat hij een hoge stem heeft,dat is altijd op die leeftijd. Als je zo iets zecht is het niet meteen haten.
    Niet kwaat bedoelt,maar je moet niet te snel op je teentjes zijn getrapt.
    mee eens!


    Nvt

    Exercitus schreef:
    (...)
    Alleen die van het meisje heb ik gezien. En dat is niet echt haten dat is iets zeggen(ik heb het topic niet gelezen dus ik wete het niet zeker). Het is nu eenmaal zo dat hij een hoge stem heeft,dat is altijd op die leeftijd. Als je zo iets zecht is het niet meteen haten.
    Niet kwaat bedoelt,maar je moet niet te snel op je teentjes zijn getrapt.


    Het spijt me zeer, maar als ik me aan irriteer zeg ik het gewoon.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb weinig gehaat meegemaakt de laatste tijd, kan ook te maken hebben met het feit dat ik nu logeren ben bij iemand en daarom minder op Q zit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fietsbel schreef:
    (...)

    Het spijt me zeer, maar als ik me aan irriteer zeg ik het gewoon.

    Gewoon niet naar kijken en denk dat ze niet beter weten.
    Ik bedoel het niet kwaat maar ik snap niet waarom mensen zo snel zich ergens aan irriteren als het over hun idool gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Joker schreef:
    Eigenlijk heb ik geen haattopics gezien de laatste tijd.


    Ik wel.
    Over Mnr Bieber. _O_


    Smiling but close to tears.

    Dat komt omdat de heer Bieber net om de hoek is komen kijken en dus vanzelfsprekend ook haters over zich heen krijgt. Dit was ook zo in de beginperiode van Tokio Hotel. Vandaar dat je daar bijna tot geen topics meer over ziet en over de heer Bieber wel. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zijn er haat-topics over Justin Bieber dan?
    Ik heb toch geen gezien.
    En dan het topic dat hij zingt als een meisje. Het is gewoon iemands mening en geen haat-topic.