• Oké, ik heb dit al een keer gezegd, maar toch zeg ik het nog een keer. Ik vind het niet heel erg geweldig van quizlet dat er wel tachtighonderd topics aangemaakt mogen worden waarin Justin Bieber helemaal afgekraakt wordt. Terwijl je dat bij Tokio Hotel een keer flikt, ben je gelijk de lul.
    Ik zou even vriendelijk willen vragen te kappen met haattopics maken welke artiest dan ook, het is toch niet leuk om als fan elke dag te horen hoe slecht je favoriete artiest is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Vooral niet op mij gericht hé? (':

    Maar zoiets kun je toch niet tegenhouden, van welke artiest dan ook. Zowel JB als TH.
    Trouwens bij mijn topic over JB waren er ook een paar fans die pissed waren. o.a. jij ook een beetje.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 19:15 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Vooral niet op mij gericht hé? (':

    Maar zoiets kun je toch niet tegenhouden, van welke artiest dan ook. Zowel JB als TH.
    Trouwens bij mijn topic over JB waren er ook een paar fans die pissed waren. o.a. jij ook een beetje.


    Zo he, jij denkt ook alleen maar aan jezelf.
    Nee, dit is NIET vooral op jou gericht.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    Zo he, jij denkt ook alleen maar aan jezelf.
    Nee, dit is NIET vooral op jou gericht.


    Ik vind het niet heel erg geweldig van quizlet dat er wel tachtighonderd topics aangemaakt mogen worden waarin Justin Bieber helemaal afgekraakt wordt. Terwijl je dat bij Tokio Hotel een keer flikt, ben je gelijk de lul


    Enkel daardoor dacht ik dat je het onrechtstreeks tegen mij had. Sorry hoor, een mens kan al eens een verkeerde indruk hebben.


    You are the poetry Shakespeare was missing.