• Oké, ik heb dit al een keer gezegd, maar toch zeg ik het nog een keer. Ik vind het niet heel erg geweldig van quizlet dat er wel tachtighonderd topics aangemaakt mogen worden waarin Justin Bieber helemaal afgekraakt wordt. Terwijl je dat bij Tokio Hotel een keer flikt, ben je gelijk de lul.
    Ik zou even vriendelijk willen vragen te kappen met haattopics maken welke artiest dan ook, het is toch niet leuk om als fan elke dag te horen hoe slecht je favoriete artiest is?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik blijf gewoon bij mijn standtopic. Waarom zouden er wel love topics mogen zijn en geen haat topics? Bovendien heb ik er nog nooit een gezien.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik haat hem ook maar ik verdoe mijn tijd niet met te kijken in dat soort topics en daarin te reageren. Verder zeg ik wel als om mijn mening wordt gevraagd wat ik van hem vind of als iemand over hem zit op te scheppen hoe knap/lekker/schattig/geweldig:S etc hij wel niet is:Y)


    Queen of Hell is my name

    haters gonna hate.. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sorry dat vind ik onzin.
    Er poppen ook allerlei topics op waarin word gevraagd "wat vind je van Justin Bieber?"
    Ja, dan vraag je er om -_-.
    Daarbij zijn er ook zat mensen die TH niet leuk vinden en dat zeggen.

    Van alles heb je nou eenmaal haters en niet-haters en als je daar niet tegen kan moet je die topics niet openen/lezen.

    Muslera schreef:
    Sorry dat vind ik onzin.
    Er poppen ook allerlei topics op waarin word gevraagd "wat vind je van Justin Bieber?"
    Ja, dan vraag je er om -_-.
    Daarbij zijn er ook zat mensen die TH niet leuk vinden en dat zeggen.

    Van alles heb je nou eenmaal haters en niet-haters en als je daar niet tegen kan moet je die topics niet openen/lezen.

    Dat dik gedrukte is niet waar,ik ken geen enkele hater van bijvoorbeeld Týr.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 17:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat dik gedrukte is niet waar,ik ken geen enkele hater van bijvoorbeeld Týr.

    Die kén je niet, maar die zíjn er wel. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat dik gedrukte is niet waar,ik ken geen enkele hater van bijvoorbeeld Týr.

    Misschien niet op Quizlet, maar ik bedoelde het in het algemeen dat je van iedere artiest/bekendheid mensen hebt die diegene leuk of niet leuk vinden. =3

    Het boeit me niks. Gewoon niet reageren erop.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Muslera schreef:
    (...)
    Misschien niet op Quizlet, maar ik bedoelde het in het algemeen dat je van iedere artiest/bekendheid mensen hebt die diegene leuk of niet leuk vinden. =3

    Niet leuk is anders dan haten he. Ik vind Justin Bieber niet leuk maar ik haat hem niet,niet van elke bands heb je haters,sommigen zijn daar niet bekent genoeg voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eigenlijk moet er een topic worden gemaakt met 'Welke artiest haat jij?' Weet ik veel, en daar een officieel topic van maken en de rest allemaal sluiten : D

    SUMMERDREAMS schreef:
    Eigenlijk moet er een topic worden gemaakt met 'Welke artiest haat jij?' Weet ik veel, en daar een officieel topic van maken en de rest allemaal sluiten : D

    Zo'n topic is er al. ;'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    je hebt helemaal gelijk. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik zie haast geen haat topic's, niet over Justin Bieber en niet over andere celebs. En mensen mogen hier netjes hun mening uitten, en van zover ik weet, doen we dat ook.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik zie haast geen haat topic's, niet over Justin Bieber en niet over andere celebs. En mensen mogen hier netjes hun mening uitten, en van zover ik weet, doen we dat ook.

    precies.

    Het valt wel mee met haat-topics over Justin Bieber, en haat-reacties. Met Tokio Hotel was het echt veel erger.