• Ik ben het zat dat Georg en Gustav altijd vergeten worden...! Jij ook??

    That poor things [xx

    * Is het dr mee eens.. *

    ja idd maar ben wel voor bill maar ook voor gusie en geo


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    vindt ik ook! nuja ik ben ook voor Bill,, maar ik vergeet Tom,Gustav en Georg niet!!^^

    Zy horen er ook by! ik kan my geen tokio hotel voorstellen zondr Georg en Gustav hoor:O


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Inderdaad!
    Er zijn Th Fans waar het bij hun aleen maae over tom of bill gaan maar dan ben je ook geen Th fAn!

    jaaaaah ik maak un quiz over gustavvie !! niemand van hun mag vergeten worden


    All the shit I did tonight those be the best memories

    Ze worden niet ALTIJD vergeten. Maar veel mensen vinden TH alleen leuk omdat ze Tom & Bill leuk vinden enzo, maar die mogen zich dan ook geen TH fan noemen, want zonder Georg & Gustav was er geen TH ^^

    egt wel tom en bill sijn ook nie de enigste bill en georg sijn ook leuk


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Ik kan me Tokio Hotel niet voorstellen zonder georg of gustav of tom of bill. Ik vindt ze allemaal leuk

    Ik heb het persoonlijk van knap vinden enzo meer voor de twins(H), ma een (H)TH(H) zonder Gustav(H) en Georg(H) bestaat idd gwn ni! Groot gelijk dus meid ;)

    (H)TH für immer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    een beetje maar ik vind nu gusti weer leuk en over 1 week weer bill enz.
    duss

    K vind ook Bill t leukste maar zonder Georg en Gustav zou het ook niets zijn. K Bedoel, het gaat hier ook nog over de muziek he, niet alleen over knappe gezichten ;) Das natuurlijk ne super grote plus he :P(H)

    Positieve punten:
    Tom: Ubersexy hoe hij flirt! (Percing!)
    Bill: Je kan lekker met hem kletsen. (Voordeel!)
    Georg: O god heb je die sexy stem wel eens gehoord?
    Gustav: Schattig+Grappig (Ideaal.)

    Geef mij ze maar gewoon alle4, maar toch het meest voor Gustav, heb te veel met hem gemeen, maar toch, ze vullen elkaar gewoon goed aan.

    Beetje mee eens. Zy hebben genoeg fans ze worden vaak vergeten, maar dat zyn de WannaB's :]

    De ECHTE fans vergeten ze niet..
    Al die hysterische meisks zyn zowa fan omdat een hype is ..
    Gustav en Georg zyn ook zalig goed !
    Ik bn geen fan omdat een hype is maar omdat ze zalig enal zyn ! Ik was dus fan VOOR de hype :')

    Als TH fan ben je van allemaal fan. En als Tom fan ook de band waar hij in speelt. Ookal is Tom natuurlijk wel het leukst.


    damn. :$