• Hallo :]

    Ik dacht laat ik maar is even een topic maken over de acties voor 14 juni, als overzicht.
    Heb je ergens nog een actie gevonden of heb je een mening erover zeg het even.

    Actie Belgische forum(th-world)

    De "wir lieben musik-actie": we willen een zwarte muzieknoot met onderaan i.p.v. het bolletje een hartje, op een wit A4vel in de lucht houden tijdens het lied Wir sterben niemals aus. In dit lied zitten een aantal prachtige zinnen zoals "Viel zu viel Liebe an der Musik, Wir bleiben immer, wir sterben niemals aus, sowas wie uns geht nie vorbei."
    Wir sterben niemals aus verbindt alles en iedereen die van muziek -in dit geval TH-muziek- houdt..er zijn geen grenzen, alleen maar liefde voor de muziek en alles wat TH voor ons heeft gedaan..dit is een actie met een diepere betekenis.

    Wat de mensen hier voor nodig hebben is enkel dit plaatje (voeg plaatje toe) uitgeprint op een A4-vel, en dit tijdens WSNA in de lucht houden.
    Plaatje: http://img168.imageshack.us/img168/1337/voorbeeldjo9.jpg



    de "wir lieben musik-actie" vind ik een super goed idee doe ik zeker aan mee:D!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik vind hem ook super leuk [a]
    Weet iemand of er nog meer acties georganiseerd worden? van Schrei ofzo?

    Ik wil nog meer meningen en acties :]

    fanactie nijmegen!!!



    dit heb ik van netlog ik vind het een super idee dus ik ga zkr meedoen :p:d jullie toch ook he !!!!



    http://nl.netlog.com/clan/ROOMSERVICE/blog/blogID=630211



    dit is de site waar ik het gevonde heb dikke zoen !!



    Iedereen mag meedoen aan deze fanactie. Dat gaat heel makkelijk: koop een bellenblaas, neem hem mee naar Nijmegen, stop hem ergens waar je er tijdens de show makkelijk weer bij kunt en blaas bellen tijdens 1000 Meere (of 1000 Oceans). Dat is alles!



    We hopen dat jullie allemaal mee willen doen, zodat we Gustav, Georg, Tom en Bill kunnen verrassen met een adembenemende zee van belletjes!



    De kans dat het tijdens het concert regent, is klein. Maar als dat wel gebeurt, zullen de bellen niet ver komen. Het idee van de handdoeken kreeg van jullie 30% van de stemmen. Velen van jullie zeiden dat je bellenblazen én handdoeken willen. Dan heb je ook meteen iets om je handen aan af te vegen na het bellenblazen! En op die manier hebben we een “plan B” voor als het regent.



    Ook deze actie is heel eenvoudig: neem een handdoek mee van huis of koop er eentje (1,50 bij bijvoorbeeld Kruidvat, Zeeman, Action, Wibra). Op het eind van de show gooien de jongens hun handdoeken het publiek in. Telkens als één van de jongens een handdoek gooit, zwaaien wij onze handdoeken boven ons hoofd. (Of gooi hem 2 meter de lucht in en vang hem weer op. Mensen op de eerste rij kunnen proberen hun handdoek op het podium te gooien.)

    Een onverwachte reactie uit het publiek waar de jongens vast om kunnen lachen! Stel je die gezichten eens voor als het ineens wemelt van de handdoeken.





    INTERNATIONAAL TINTJE

    In Nijmegen staan we zij aan zij met onze buurtjes uit Duitsland, België en andere landen. Om de jongens te laten zien dat ze voor een internationaal publiek staan, bedachten de Duitse fans de Ocean of Flags actie. Ook deze is heel eenvoudig: neem een vlag van je eigen land mee (ongeveer 30x45 cm) en zwaai daarmee tijdens Wir sterben niemals aus.





    Groetjees

    meedoen BTW!!

    Nouja hier zijn al iets van 8 topics over. Het kan wel gesloten worden geloof ik. ^^

    Het was zeker mooi!! (H)
    Ik wil terug (flower)

    Für immer in meine herze _O_

    ohh die Bellenblaas actie is goed gelukt!! egt mooi!!!


    Why don't you break my heart