• whoehoew, ik heb alle werken van Shakespeare gekregen. (wel in het nederlands maar kom ^^)
    Nu ben ik begonnen in Romeo en Julia (;

    hebben er hier nog Shakespeare gelezen ? ;D


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Ik niet, maar ik zou wel een keer Romeo&Julia willen lezen, lijkt me een mooi en romatisch verhaal.


    Smiling but close to tears.

    niet geleze, wil wel


    love will find a way, even when it seems impossible

    Ik heb het ook niet gelezen, maar ik wil het (net als iedereen hier, lijkt het xD) wel


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, maar ik ben wel van plan zijn bekendste verhalen ooit eens te lezen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wij hebben wel zo'n boek met Shakespeare's werken, dus ik ben van plan die nog eens te lezen :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DVilla schreef:
    Ik niet, maar ik zou wel een keer Romeo&Julia willen lezen, lijkt me een mooi en romatisch verhaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het Engelse boek met de complete werken van Shakespeare, lastig om doorheen te komen met de ouderwetse Engelse taal, maar wel heel mooi, heb nu de meeste stukken en gedichten wel gelezen ^^

    Romeo en Julia heb ik wel gelezen, was best wel mooi


    what doesn't kill you makes you stronger

    Square schreef:
    Ik heb het ook niet gelezen, maar ik wil het (net als iedereen hier, lijkt het xD) wel


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    SAMCER schreef:
    Ik niet, maar ik zou wel een keer Romeo&Julia willen lezen, lijkt me een mooi en romatisch verhaal.


    Hope goes lost but never dies.