• Mijn nichtje (11) krijgt een Blackberry.
    Maar toch vinden jullie dat niet te jong? :o
    Ik wel namelijk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Veeeeeeeels te jong.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben 14 en ik zeur me kapot om er één te krijgen? :o


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Dat vind ik dus echt te jong, wat moet je er op zo'n leeftijd nou mee? Ik kreeg een koelkast mobiel op mijn twaalfde en deed er werkelijk nooit wat mee tot ik dertien jaar oud was ofzo. Srsly, waar gaat de wereld heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn nichtje is 12 en die heeft ook een Blackberry, en ik vind het inderdaad jong :/
    Maar dat kan ook komen omdat ik zelf toen ik 11 werd, zo'n flutmobieltje kreeg lol


    As travars

    mijn nichtje van net twee speelt met een Ipad... O.o.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Glastonbury schreef:
    Mijn nichtje is 12 en die heeft ook een Blackberry, en ik vind het inderdaad jong :/
    Maar dat kan ook komen omdat ik zelf toen ik 11 werd, zo'n flutmobieltje kreeg lol

    hahahah jaa. ik wil een fatsoenlijke mobiel en ik krijg er geen x|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    She schreef:
    mijn nichtje van net twee speelt met een Ipad... O.o.

    Wooow! hahaha.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kreeg pas een mobieltje toen ik naar de middelbare ging en toen kreeg ik zo'n goedkoop kutding :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik kreeg pas een mobieltje toen ik naar de middelbare ging en toen kreeg ik zo'n goedkoop kutding :'D

    Sterker nog: Ik kreeg er een van mijn zusje :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    Ik kreeg pas een mobieltje toen ik naar de middelbare ging en toen kreeg ik zo'n goedkoop kutding :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    BlueElephant schreef:
    Veeeeeeeels te jong.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha voor een kind van 11 is dat inderdaad wel nog een beetje jong. Probeer haar duidelijk te maken dat ze er nog niets van zal snappen en ze er beter nog even mee wacht?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Haha voor een kind van 11 is dat inderdaad wel nog een beetje jong. Probeer haar duidelijk te maken dat ze er nog niets van zal snappen en ze er beter nog even mee wacht?

    Nou mijn nichtje is wel heel slim hoor :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Aria schreef:
    Dat vind ik dus echt te jong, wat moet je er op zo'n leeftijd nou mee? Ik kreeg een koelkast mobiel op mijn twaalfde en deed er werkelijk nooit wat mee tot ik dertien jaar oud was ofzo. Srsly, waar gaat de wereld heen.

    Toen ik op de basisschool zat, had bijna niemand een mobiel. Nu heeft iedereen er al één in groep 5


    They fell in love, didn't they?

    BlueElephant schreef:
    Veeeeeeeels te jong.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi