• [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 11:02 ]

    Wat is je stijl? :Y)


    we've only said goodbye with words

    Mijn stijl.. is gewoon normaal.Skinny broek, iets leuks erboven, tuniek ofzo

    Trek iets zomers aan, het is warm ö. En vooral in een bioscoop zaal. Leuk zomerjurke, of een t-shirt met hotpants. Of een strapless-tuniek ofzo. Of ga shoppen. :9~


    we've only said goodbye with words

    20Afellay schreef:
    Trek iets zomers aan, het is warm ö. En vooral in een bioscoop zaal. Leuk zomerjurke, of een t-shirt met hotpants. Of een strapless-tuniek ofzo. Of ga shoppen. :9~

    Hoe moet ik mijn make up en haar doen da:D

    Doe iets aan waarvan jij het mooi vind. Dan vinden hun het waarschijnlijk ook wel mooi.

    EmmaMeilink schreef:
    Doe iets aan waarvan jij het mooi vind. Dan vinden hun het waarschijnlijk ook wel mooi.

    Ik heb wel iets moois.. maar ik heb hem vaak aangedaan en dan denk ik.. dan zie ik er niet meer zo leuk uit

    ik zou je haar in een losse staart doen of in een losse knot, en dan gewoon heel naturel opgemaakt :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 11:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    S0UNDTRACK schreef:
    ik zou je haar in een losse staart doen of in een lotte knot, en dan gewoon heel naturel opgemaakt :Y)

    en wat noem jij naturel =X.

    Sorry, maar daar kunne wij niet echt bij helpen, wij kennen jou allemaal niet echt xD
    Maar je moet gewoon kleren aan doen die jij leuk vindt, en niet overdrijven of zo, als hij jou ook leuk vindt maakt het vast niet veel uit of je haar in een staart of een vlecht zit :P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pinggg schreef:
    (...)
    en wat noem jij naturel =X.


    een beetje mascara en oogpotlood, niet te veel


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pinggg schreef:
    (...)
    Hoe moet ik mijn make up en haar doen da:D


    Krullen zijn in deze zomer? Ik zou mijn make-up naturel houden. Lipgloss, mascara, misschien eyeliner met een kleur die past bij je kleren. Klaar :Y)


    we've only said goodbye with words

    Misschien los haar? Als je krullen hebt, een keer stijl proberen? Of een mooie vlecht?
    men, ik heb geen idee, er schiet nu van alles door me heen haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    Misschien los haar? Als je krullen hebt, een keer stijl proberen? Of een mooie vlecht?
    men, ik heb geen idee, er schiet nu van alles door me heen haha.(krul)

    Ik heb golven, en ik heb wel vaak stijl gedaan.

    20Afellay schreef:
    (...)

    Krullen zijn in deze zomer? Ik zou mijn make-up naturel houden. Lipgloss, mascara, misschien eyeliner met een kleur die past bij je kleren. Klaar :Y)

    Blush?

    Of je moet douchen, je haar vlechten en wachten tot het droog is. (nerd)


    we've only said goodbye with words