• Serieus ik wil weg uit Zweden man. We werden vanochtend verhoord door de politie omdat er blijkbaar twee mensen in het huis boven ons dood/vermoorden waren. Waarvan 1 een klein kind was. En ik ben omin bang nu omdat er dus een moordenaar is.D: i don't wanna die men DDDD: wie komt me even redden want ik ben facking bang (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hmm, de kans is klein dat jij vanavond neer word gestoken. en als er een moordernaar is of serie? Dan zou het nu vast wel op tv zijn, en julie zouden dan echt wel opgehaalt worden.


    Some angels have no wings.

    JBM schreef:
    Stiekem ga ik deze nacht niet kunnen slapen. :x

    haha bang dat er mij wat overkomt he (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wow, toch niet wanneer jullie er al waren? o.o

    Wij kwamen hier gistermiddag pas want eerst waren we in Stockholm. dus ik weet niet. en nu wil ik dus terug naar Stockholm maar mn moeder en neef doen moeilijk D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    O my gosh, Rose kom naar huis jij!
    Of ik trek nu mijn superman pakje aan en kom naar je toe.(cat) Hold ooooon!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Equinox schreef:
    O my gosh, Rose kom naar huis jij!
    Of ik trek nu mijn superman pakje aan en kom naar je toe.(cat) Hold ooooon!(krul)

    I'm waiting for you to save me :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik stuur Ronaldo op je af. Of Cassie en Villa. je mag kiezen haha ;3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Ik stuur Ronaldo op je af. Of Cassie en Villa. je mag kiezen haha ;3

    Cassie/Villa heb ik al (cat) Dus Ronaldo :9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Misschien als je eerder was gekomen, was je ook wel vermoord geweest.. (cat)


    All was well.

    Hier komt hij -verstuurt luchtpost op het moment-


    SLOAN.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar wie vermoord er nou weer een klein kind o-o


    Zulke psycho's heb je er zat hoor. Gelukkig hoor je er tegenwoordig niet zo heel veer man op tv. Inderdaad, ik zeg gelukkig ja. Want hoe meer aandacht ze eraan besteden, hoe meer gekken over gehaald worden om het ook zo op te lossen.
    Maar ik geloof heilig, dat of er een god bestaat of niet, mensen die zo met kinderen om gaan komen niet goed terecht. Of het nu in een hel is, of als ronddolende ziel zonder rust of wat dan ook, daar komt een mens niet mee weg.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Stiekem ben ik die moordenaar.(cat):9~


    Smiling but close to tears.

    AK47 schreef:
    (...)

    Zulke psycho's heb je er zat hoor. Gelukkig hoor je er tegenwoordig niet zo heel veer man op tv. Inderdaad, ik zeg gelukkig ja. Want hoe meer aandacht ze eraan besteden, hoe meer gekken over gehaald worden om het ook zo op te lossen.
    Maar ik geloof heilig, dat of er een god bestaat of niet, mensen die zo met kinderen om gaan komen niet goed terecht. Of het nu in een hel is, of als ronddolende ziel zonder rust of wat dan ook, daar komt een mens niet mee weg.

    Uhu. maar ik wil niet dat ik vermoord word. als er een seriemoordenaar is wil ik dat wel weten man. Dan pak ik het eerste vliegtuig terug naar Nederland man.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DVilla schreef:
    Stiekem ben ik die moordenaar.(cat):9~

    Dus mij vermoord je niet he :9~:Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dus mij vermoord je niet he :9~:Y)


    Ligt eraan.
    Als je een kado -jwz- voor me mee neemt niet.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ocherm meidje toch :( Dat vind ike cht zielig, ik zou ook superbang zijn.