• Op zich heb ik geen bang van honden, want ik heb er thuis zelf ook eentje. Maar als ik buiten op straat ben en ik zie een grote loslopende hond, serieus, dan krijg ik echt bang en begin ik zo snel mogelijk te lopen om van die hond weg te zijn.
    Ik was daarnet, dus naar huis aan het stappen -Het is bijna twee kilometer, van de bushalte naar mijn huis- was ik bijna thuis en kom ik voorbij een huis waar ze aan het verbouwen zijn. Zit daar een hond [/groot, lang haar en de kleuren van een wolf], los. Zonder nog maar één persoon in de buurt. Like serieus, ik dacht echt dat ik dood ging gaan en kreeg echt facking veel bang. Want dan begin ik meteen al te denken, wat er zou gebeuren als die hond naar me toe komt en ineens me zou aanvallen en wie me zou helpen, doordat er niemand in de buurt is o.o Maar al een geluk bleef die maar een meter van me vandaan, anders had ik echt serieus naar mijn vader gebeld om me te komen halen met de auto o.o
    -sorry dat ik jullie verveel-
    zijn er nog mensen, die bang hebben van grote, loslopende honden?

    Nee. Ik ben nooit bang van honden geweest. Zelf hebben we ook een redelijk grote Amerikaanse Bulldog thuis. (:
    En probeer je over je angst heen te zetten, want dat is wat honden ruiken en onrustig maakt. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb echt geen schrik van honden maar van 1tje wel er is zo een Bedrijf hier op de hoek van me straat en er is ook een Groiot harige hond en die heeft ooit is willen bijte naar me hond en sinds dien ben ik bang samen met me zus.
    En normaal loop hij niet voor bij de hekken maar dat deed hij wel is en de begon gewoon tevechten met mijn hond.
    Kut beest dat het was als we er nu voorbij lopen,Lopen we aan de andere kant xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nee, ik ben gek op honden en kan er heel goed mee overweg. Dogwhisperer much? :')

    Tragically schreef:
    Nee, ik ben niet bang voor honden. Ik ben zowat opgegroeid met honden. (mijn oma heeft altijd Bouviers gehad en ja die zijn groot). Ik heb zelf nog een bloedhond, jachthond, rottweiler, Jack Russel en dwergpinschers gehad. Ik heb zelf al een keer gebeten door een husky, maar dat was de schuld van het baasje die hem gewoon aan een lijn hield -worden ze agressief van-. Maar goed, het lijkt me kút om bang te zijn voor honden. Ik hoop dat je er ooit nog overheen komt(:

    Naja, ik ben ook opgegroeid met honden. Dus als er iemand bij is, heb ik echt geen bang. Maar als ze los lopen pis ik echt bijna in mijn broek (om het zo te zeggen)

    wunschen schreef:
    (...)
    Naja, ik ben ook opgegroeid met honden. Dus als er iemand bij is, heb ik echt geen bang. Maar als ze los lopen pis ik echt bijna in mijn broek (om het zo te zeggen)


    Ja, ik ken meer mensen die dat hebben. Toch moet je juist op die momenten jezelf proberen te vermannen. Honden, en vele andere dieren, ruiken angst en reageren daar op. Dat is eigenlijk hetzelfde bij mensen. Als in een grote menigte bij een paar mensen angst ontstaat breekt er al snel paniek los en vallen we soms elkaar zelfs (met of zonder reden) aan. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Alleen als ze er echt heel gemeen uitzien. Maar ik weet meestal het verschil tussen een gemene hond en een tamme hond wel.


    Life is hard and then we die

    wunschen schreef:
    (...)
    Naja, ik ben ook opgegroeid met honden. Dus als er iemand bij is, heb ik echt geen bang. Maar als ze los lopen pis ik echt bijna in mijn broek (om het zo te zeggen)

    Hmm ja, ik weet niet echt hoe je dit kunt oplossen, sorry. Maar wat je nooit moet doen is een hond recht in de ogen kijken, want dan denken ze dat je ze uitdaagt. Ook angst kunnen ze ruiken zoals AK47 zegt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.