• Nou vrijdag nam ik mijn laatste pil en dus zou ik vandaag dan ongesteld moeten worden, maar ik heb maar 2x gebloed de hele dag en meer niet.. en donderdag heb ik voor het laatste seks gehad maar ik die dag erna wel gewoon nog een pil gehad. Dus ik zou niet zwanger kunnen zijn (hij heeft zich op het laatste ook teruggetrokken zegmaar). Maar normaal ben ik altijd wel gewoon goed ongesteld zegmaar, maar nu dus niet. En nu maak ik me zorgen :'D


    -

    bloeding is bloeding , dus ik zou me geen zorgen maken (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, dat is niet zo vreemd hoor. Als ik mijn stopweek heb duurt het vijf dagen voordat ik ongesteld word ='] Soms zelfs zes =']
    Don't worry ^^


    I solemny swear i am up to no good

    AK47 schreef:
    (...)

    Mijn moeder wist het pas na vijf maanden dat ze zwanger was van mijn zus, omdat ze ook gewoon ongesteld werd. Dat zegt dus niet veel, want sommige vrouwen worden het wel gewoon.

    Maar lijkt me sterk dat je zwanger wordt onder zulke omstandigheden. En anders bij twijfel een zwangerschapstest halen.


    Echt waar o.O? Nou gohh, dan heb ik dus verrekte slechte voorlichtting gehad. Zelfs de dokter zei het -,-'. Dus als ik ooit twijfel, gewoon zwangerschapstest halen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet altijd 3/4 dagen wachten als ik in mijn stopweek ben, so don't worrie (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Neej ik denk niet dat je zwanger bent je bent tog net ongesteld geweest en je hebt de pil gewoon genomen. ik ben vaak ook onregelmatig en als je het echt wilt weten doe je gwn een zwangerschapstest


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gewoon dat je 't even weet, maar je kan alsnog zwanger raken als hij zich 'op het laatste moment heeft teruggetrokken' :'D Ik denk ook dat je 't niet bent, maar gewoon even in de gaten houden : )

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 21:01 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Psychic schreef:
    Je hebt een bloeding gehad, dus dat is een goed teken. Dat is dus een ongesteldheid, en betekend dat je niet zwanger bent.


    None but ourselves can free our minds.

    Kassiewijle schreef:
    Gewoon dat je 't even weet, maar je kan alsnog zwanger raken als hij zich 'op het laatste moment heeft teruggetrokken' :'D Ik denk ook dat je 't niet bent, maar gewoon even in de gaten houden : )

    Ja ik weet het, maar dat is toch wel veilig dan dat ie dat niet deed denk ik :'D


    -

    Spain schreef:
    (...)

    Echt waar o.O? Nou gohh, dan heb ik dus verrekte slechte voorlichtting gehad. Zelfs de dokter zei het -,-'. Dus als ik ooit twijfel, gewoon zwangerschapstest halen.


    Het is niet verrekt slecht, het is gewoon zo dat veel mensen het niet weten. Al zou je huisarts het wel moeten weten eigenlijk.

    Het gebeurd ook niet extreem vaak hoor, maar bij sommige vrouwen gaat het menstrueren tijdelijk, dan wel de gehele zwangerschap door.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Het is niet verrekt slecht, het is gewoon zo dat veel mensen het niet weten. Al zou je huisarts het wel moeten weten eigenlijk.

    Het gebeurd ook niet extreem vaak hoor, maar bij sommige vrouwen gaat het menstrueren tijdelijk, dan wel de gehele zwangerschap door.
    Ja, en dan vooral als je aan de pil bent. Als je aan de pil bent dan is je menstruatie al niet echt, zoals het zou moeten zijn. Het is eigenlijk gewoon nep. Als je dan per ongeluk toch zwanger wordt, die kans is heel erg klein hoor, dan is de kans groot dat je het niet merkt in het begin. De neppe menstruatie is toch al nep, dus gaat het gewoon door. Het schijnt geen verband meer te vinden met of je bevrucht bent of niet.

    Niet schrikken hiervan hoor, haha. Dat is gewoon even een redenering die ik heb gemaakt voor mezelf XD


    Life is hard and then we die

    Nee ik denk niet dat je zwanger bent. Dat kan haast niet. (: Don't worry!


    Love is in the air'<3

    AK47 schreef:
    (...)

    Het is niet verrekt slecht, het is gewoon zo dat veel mensen het niet weten. Al zou je huisarts het wel moeten weten eigenlijk.

    Het gebeurd ook niet extreem vaak hoor, maar bij sommige vrouwen gaat het menstrueren tijdelijk, dan wel de gehele zwangerschap door.


    Okay dan. Ik vind het toch wel fijn dat ik het wel weet nu.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.