• Waarom Tokio Hotel zo is veranderd, in zowel uiterlijk als in muziek. Ik ben altijd gewoon verliefd geweest op zowel hun muziek als uiterlijk maar ik walg er nou gewoon van, en nee niet om jullie gevoelens dan op te wekken en ik wil geen ruzie. Maar Bill lijkt niet met dreads, Tom niet met zwart haar, en gustav ook niet, Alleen Georg doet niks voor de populairiteit, die gasten zijn zo beroemd, waarom willen ze dna zonodig ook nog een andere groep aanspreken met hun uiterlijk.? En muziek. Ik vind het gewoon het verpesten van iets wat ooit heel mooi was. Tenminste zo denk ik erover. De liedjes die ze schreven er zat altijd zoveel gevoel in die ik volledig mis bij de andere liedjes, en ik mis het haar van Bill gewoon, en ook zijn kledingstijl is steeds raarder. Sorry mensen maar dit moest ik gewoon kwijt.

    -x-

    Geef me maar gewoon je mening, maar scheld niet ofzo, ik wil geen ruzie en daar is dit topic gewoon niet voor, ik geef mijn mening, en jullie mogen de jullie geven maar reageer je niet af op mij, want dat heb ik ook niet op jullie gedaan. ='D

    Peace love and icecream.xD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 19:08 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind dat je gelijk hebt.
    Daarom ben ik geen fan meer van hun.


    - hoi ;D

    ik denk dat je even moet wennen aan de nieuwe Style. ik vond het in het begin ook maar niks. maar na een tijdje vond ik het wel leuk ;)

    xCIxTHx schreef:
    ik denk dat je even moet wennen aan de nieuwe Style. ik vond het in het begin ook maar niks. maar na een tijdje vond ik het wel leuk ;)

    Ik denk niet dat ik eraan kan wennen, het ligt me gewoon niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik begrijp het ook niet, en ik denk niet dat we dat ooit gaan begrijpen.

    Ik moest wel even wennen aan hun nieuwe stijl, maar ik vind het toch wel vet! :Y)

    6000BRIEFJE schreef:
    Ik begrijp het ook niet, en ik denk niet dat we dat ooit gaan begrijpen.


    whaha jij spreekt wijs


    We can only learn to love by loving.

    omdat het geen kinder bentje meer is..
    De beroemt heid verpest hun gewoon..
    Ik wil bijna zekker weten,, dat bill zijn liejtes niet eens meer zelf schrijft,, en ze ook niet hun eigen kleding meer uit kiezen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fighter schreef:
    (...)

    whaha jij spreekt wijs

    Ik spreek altijd wijs, maar over dit soort dingen al helemaaal. (cat)

    Ik zou gek worden als ik telkens het zelfde er uit zie.. Ik vind dat je eigenlijk helemaal geen gelijk hebt.. Vind ik !!.. XD ze moeten het zelf weten..


    ...

    Goshie Ivy, ik snap volledig wat je bedoelt.

    Ik ga dat hier kortweg zeggen: Die jongens zijn obsessed door populair zijn en ze gaan nu de commerciële toer op. Moeten hun weten, maakt mij wat uit. Ik vond hun vroeger zowel uiterlijk als innerlijk véél en véél leuker, Bill staat inderdaad niet met dreads en Tom niet met zwart haar, net zo min als Gustav. Bill staat ook niet met hoe hij zich nu kleed, maar what do I care? Het was alleen maar mijn favoriete groep hoor vroeger, nee, voor de rest kunnen ze me niet schelen, het was alleen maar de groep waarvan ik zei: 'Wauw, ik kijk naar hun op omdat hun zo hun teksten zo mooi kunnen maken, omdat ze zo zíjn zoals zij willen en zich niets aantrekken van wat anderen over hun denken.' Waarom hebben ze het allemaal verpest? Waarom volgen ze nu alles? Waarom zijn ze helemaal veranderd, vroeger waren ze toch goed? And i don't blame America, goddamn! Die jongens zijn gewoon obsessed door die kut commerciële shit, damn.


    Waar de fack kwam die zooi vandaan ;o

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 19:19 ]

    Enemy schreef:
    omdat het geen kinder bentje meer is..
    De beroemt heid verpest hun gewoon..
    Ik wil bijna zekker weten,, dat bill zijn liejtes niet eens meer zelf schrijft,, en ze ook niet hun eigen kleding meer uit kiezen..

    Berijp dit niet verkeerd, of aanvallend - want dat is wel het laatste hoe ik wil overkomen,

    Maar ik denk wel dat Bill de liedjes zelf schrijft. De computers verpesten het helemaal, want als je automatisch live arkoestisch hoort, ik zweer het je, dan voel je er wel gevoel in. Try. En dat over die kleren, ik wou dat ik kon zeggen dat je gelijk had, maar ik vrees dat het hun nieuwe styl is geworden.

    Conspiracy schreef:
    Goshie Ivy, ik snap volledig wat je bedoelt.

    Ik ga dat hier kortweg zeggen: Die jongens zijn obsessed door populair zijn en ze gaan nu de commerciële toer op. Moeten hun weten, maakt mij wat uit. Ik vond hun vroeger zowel uiterlijk als innerlijk véél en véél leuker, Bill staat inderdaad niet met dreads en Tom niet met zwart haar, net zo min als Gustav. Bill staat ook niet met hoe hij zich nu kleed, maar what do I care? Het was alleen maar mijn favoriete groep hoor vroeger, nee, voor de rest kunnen ze me niet schelen, het was alleen maar de groep waarvan ik zei: 'Wauw, ik kijk naar hun op omdat hun zo hun teksten zo mooi kunnen maken, omdat ze zo zíjn zoals zij willen en zich niets aantrekken van wat anderen over hun denken.' Waarom hebben ze het allemaal verpest? Waarom volgen ze nu alles? Waarom zijn ze helemaal veranderd, vroeger waren ze toch goed? And i don't blame America, goddamn! Die jongens zijn gewoon obsessed door die kut commerciële shit, damn.

    Heel goed en vooral kort gezegd! :Y)


    - hoi ;D

    Fortuna schreef:
    (...)
    Heel goed en vooral kort gezegd! :Y)

    sjutup mebel :9~
    Het is langer uitgelopen dan ik verwacht had ,;x

    Nou, omdat ze zelf een andere stijl uit willen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gha schreef:
    Nou, omdat ze zelf een andere stijl uit willen?

    Allemaal ineens zwart? en zo anders, kijk dat geloof ik niet sorry/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.