• De verloofde (van mijn zus) noemen we nu ff Y..
    en de broertje ervan X.

    Oké wij gezellig Bbq(3 weken geleden). Niks aan de hand. Toen kwam het broertje van Y eraan. die broertje noemen we ff X. X zat heletijd achter op het plein. De pa van Y vroeg aan mijn pa hoe oud ik was.. Me pa zeggen dat ik 16 was en vragen hoe oud X was. die pa van Y zeggen dat tie 15 was en in december 16 word. Me pa helemaal van: oww daarom komt tie niet vanwege haar -wijst mij aan.-
    Ik had zo iets van : Het zal wel.
    Mja, toen gingen ze X halen. de stiefpa van Y zat naast mij. hij ging van zijn stoel af en schoof zijn stoel naar mij. Vele probeerde X op die stoel te krijgen(zonder succes)
    Mja ehm we spoelen ff door anders word het te lang. Mja et komt er nu ff op neer dan Y mijn msn + mobiele nummer aan X gaf...
    X mij smsen enzow.. en kwam er op neer dat hij me inderdaad leuk vond. Zondag aaf zaten we hier in het speeltuintje. Het was gezellig we deden niet veel xd we zaten gewoon naast elkaar en hij streelde mijn hand de heletijd.
    Paar dagen later had hij zow gebroken hartje in zijn naam. ik vragen wrm. Zei hij dat het uit was met zijn VRIENDIN o_O.. ok.. vragen wanneer hij met der had.. voor de Bbq hadden ze al o_O...
    ok ik liet het maar zow..
    de weken gingen voorbij.. het was gwn normaal tussen ons. hij zei nog steeds hvj en sgatje en blabla. [dat heb ik hem verboden.. irritante bijnamen.] maar hij vond me dus nog leuk. keek ik vanmiddag in zijn msn naam [als ik me verveel bekijk ik ieder zijn msn naam xd]
    Mja er stond dus : 17-7-10(L). Eerste wat de meeste wel zullen denken. een verkerings ding.. [dat dacht ik dus ook] ik dacht echt van : je vind me leuk.. maar je neemt met een ander? mja ik heb et zow gelaten.. mja na het eten was die datum er weer uit..
    En nu volg ik et dus niet meer =D..

    Mja dankje voor het lezen van deze lange l*l verhaal..[als je et niej meer snap opeens moet je het ff zeggen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ook niet, eigenlijk. What's the problem? Als je een verklaring voor die datum wil, vraag er dan naar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ugh, van die jongens die graag overal een beetje van snoepen. Best oke, tot je iemand zijn of haar hart breekt. Niet dat het gebeurd is, maar het had gekund.


    Life is hard and then we die

    Volksfeind schreef:
    Ik ook niet, eigenlijk. What's the problem? Als je een verklaring voor die datum wil, vraag er dan naar.

    Agree :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volksfeind schreef:
    Ik ook niet, eigenlijk. What's the problem? Als je een verklaring voor die datum wil, vraag er dan naar.


    Inderdaad, dat geld zo'n beetje voor alles in zijn gedrag. Just ask. Daarna komen andere (eventueel nodige) stappen wel.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Owkeej, jullie hebben eigen best wel gelijk.
    Als het er weer bij staat ofzow vraag ik et wel.
    Mja.. moet ik me daar wel aan houden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PUKKELxDING schreef:
    Ugh, van die jongens die graag overal een beetje van snoepen. Best oke, tot je iemand zijn of haar hart breekt. Niet dat het gebeurd is, maar het had gekund.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    uhmm.. we zitten in een lastig paket. -denk hoofdje.-

    ten eerste ; jongens zul je nooit wat van begrijpen.
    ten tweede ; jongens zijn rare wezend. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    uhmm.. we zitten in een lastig paket. -denk hoofdje.-

    ten eerste ; jongens zul je nooit wat van begrijpen.
    ten tweede ; jongens zijn rare wezend. :Y)


    Hier ben ik het mee eens _O_

    Alhoewel jongens dit hoogstwaarschijnlijk ook van meisjes zeggen :Y)

    Maar vraag hem inderdaad gewoon waarom hij zo doet? Hij is je zeker wel een verklaring schuldig, denk ik zo (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.