• Ja, mijn ouders. Allebei .___.

    Like, ze wonen net twee weken niet meer bij elkaar en ze lopen nu alweer in het rond te klooien met jan en alleman.

    Woensdag moet ik de scharrel van mijn ma ontmoeten, donderdag die van mijn pa.

    En mijn ma is vet vervelend, ze is net weer een tiener. Maar dan een nog 375375 keer ergere versie dan mij.

    Serieus ik snap die mensen niet. Zijn ze zo hopeloos dat ze niet 2 weken zonder liefde kunnen ofzo? Over 2 maanden oke. Maar like 2 weken? o__o

    /zeurtopic, ik zit niet te wachten op een of andere stiefpapa/mama ding.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Become their worst nightmare? 8D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gewoon hun manier van verwerken. Wat ik overigens best onvolwassen vind, but /care.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja. Ieder zijn eigen manier om iets te verwerken.
    Best lullig voor jou, maar denk niet dat er veel is wat je er aan kunt doen. Tenzij je een echte puber wilt zijn en ze de hele tijd gaat dwarsbomen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Volksfeind schreef:
    Gewoon hun manier van verwerken. Wat ik overigens best onvolwassen vind, but /care.
    Ghehe, ja.


    Life is hard and then we die

    Dat lijkt me inderdaad best naai o_o
    Maak ze het leven zuur >;D
    Noh kiddin.


    Alis volat propriis.

    Psychic schreef:
    Become their worst nightmare? 8D

    Haha, die is goed!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Psychic schreef:
    Become their worst nightmare? 8D

    -plat-

    Ik zie het al helemaal voor me
    :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn moeder is net zo. Zo puber achtig, ze spreekt af met allemaal kerels die ze via internet ontmoet en verteld mij niks maar ik kom er na wat onderzoek toch wel achter. Mijn vader heeft al jaren een vriendin -zolang ze gescheiden zijn, langer zelfs- en dat wijf haat ik (nerd)


    -

    Volksfeind schreef:
    Gewoon hun manier van verwerken. Wat ik overigens best onvolwassen vind, but /care.


    Only losers can act the way you do

    dat suckt ;D


    everybody needs a song.

    Volksfeind schreef:
    Gewoon hun manier van verwerken. Wat ik overigens best onvolwassen vind, but /care.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volksfeind schreef:
    Gewoon hun manier van verwerken. Wat ik overigens best onvolwassen vind, but /care.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja het is kut maar ach, misschien moet je eens indenken hoe hun zich voelen. ik denk dat ze de scheiding ook niet leuk gevonden hebben. praat is met ze en zeg ze wat je dwars zit. ik denk dat ze het wel begrijpen(Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volksfeind schreef:
    Gewoon hun manier van verwerken. Wat ik overigens best onvolwassen vind, but /care.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Psychic schreef:
    Become their worst nightmare? 8D


    None but ourselves can free our minds.