• Ik weet dat het jullie waarschijnlijk niet zo veel kan schelen, maar ik ga dus over 10 dagen naar het 1ste middelbaar, woohoo. Ik zit dus echt vol stress, en weet dus helemaal niet wat me te wachten staat, ghaha xd.

    Maar eh, hoe was het bij jullie? Eerste middelbaar?


    People change like the seasons - J. Cole

    bij mij was het kut,ik was verlege om een of andere rede,en dat was ik anders nooit xd


    maar veel succes! =D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 23:01 ]


    Imperfection Is Beautiful

    Eerst heel erg wennen, maar na een paar weken echt leuk. Ik was ook zwaar gestrest, maar uiteindelijk viel het ontzettend mee. Ik voelde me ontzettend volwassen xd.


    I am an idiot, I move.

    DeezNuts schreef:
    bij mij was het kut,ik was verlege om een of andere rede,en dat was ik anders nooit xd


    maar veel succes! =D

    Dankjewel, en jou beschrijving kan ik helemaal in mij terugvinden, haha !


    People change like the seasons - J. Cole

    bij mij was het een ramp, maar dat helpt niet echt om je stress te verminderen denk ik xd maar bij mij kwam het door hoe ik de basisschool verliet [:


    Lions make you brave

    Mijn eerste middelbaar..
    Ik weet nog wel; ik kende niemand, alleen één vriendin. We hadden twee dagen wendagen en we sliepen in een lokaal op school. Het klikte meteen met álle meisjes, behalve twee meisjes. Die nu mijn aartsvijanden zijn.
    We vertelden horrorverhalen en dat we zenuwachtig waren voor deze dag.
    Nu drie jaar later hebben we het er nog steeds over.(krul)
    Haha, en ook dat ik mijn eerste cijfer terugkreeg, en dat was meteen een 10 voor Frans. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het viel best mee. Ik had een paar mensen die met me meegingen, maar die ik niet echt 'vrienden' kan noemen. De directeur leidde ons naar een zaal, en daar werden je naam gezegd om je bij een klas in te delen.
    En al snel werd ik vrienden met mijn beste vriendin (A).

    Je moet je dus echt geen zorgen maken. Heb je al eens op de website gekeken van je school? (mss weet je dan ook al wat meer).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tot nu toe het beste jaar van mijn middelbare schoolcarrière


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ging als enige van mijn dorp naar de stad xD en ik kende niemand... Dus dat was wel even spannend. Het wende heel snel en het was ook best leuk. Maar de basisschool mis ik na 3 jaar soms nog wel :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bashuan schreef:
    Eerst heel erg wennen, maar na een paar weken echt leuk. Ik was ook zwaar gestrest, maar uiteindelijk viel het ontzettend mee. Ik voelde me ontzettend volwassen xd.


    the same. het voelde zo stoerxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Haha ik ga nu naar de 3e en dat is ook best spannend. Maar ik kwam er voor de eerste dag en ik zei meteen dit is te gek. En ik meen het nog steeds.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik voelde me eerst echt zo'n dom persoontje, met 1 vriendin die de helft van de tijd ziek was. XS
    En toen kreeg ik wat meer contact met wat andere mensen, en toen voelde ik me (zoals al vaker gezegd hierboven) echt héél volwassen en stoer. Zeker als ik bij m'n vriendinnen op de basis op bezoek ging.

    In de tweede kon ik altijd met vriendinnen gelijk zien wie 1e klasser was. Omdat die er zo 'kinderlijk' uitzien.
    Tot zover dus met dat stoere, volwassen gevoel. :P


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ga a.s. dinsdag naar de eerste van het MBO, ik weet ook totaal niet wat me te wachten staat en ik kom bij alleen maar jongens in de klas. Vind ik opzich niet zo leuk, maar ja, het moet maar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eerste middelbaar vond ik leuk maar ik vond de 2e leuker nu ga ik naar de 3e!
    Maar het is echt leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik dacht op voorhand dat ik geen vrienden zou hebben, aangezien ik nogal moeilijk sociaal contact enzo leg. ;s Maar, daar was dus echt niks van waar (: En trouwens; volgens mij dacht de helft van de school zo, dusja :'D


    007

    Mijn schoolleven is niet erg succesvol -om het maar zo te noemen- geweest dus mijn eerste jaar was gewoon ronduit fucked up.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 23:24 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell