• Ja serieus, ik heb gisteren heel Amsterdam afgezocht naar een leuk ding, en kon er uiteindelijk maar eentje vinden. En die was te klein ;_;

    Dus weet iemand een leuke on-line shop waar je bikini's kun kopen? (:

    /dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Tanya (krul)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 15:58 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    sportwinkels
    H&M
    Jola (ja daar ben ik geslaagd gek genoeg)
    decatlon
    ehmm


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik heb er een van de livera :')
    maar idd, ik kon er ook een heeel lang niet vinden, ik vind de mode van dit moment niet zoo leuk :3

    Ik heb er gister 1 gekocht in de v&d. Paars-wit gestreept. Maar ik vond de broekjes niet leuk, dus heb ik een paars broekje gekocht bij de hunkemöller.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik heb de mijne van de Hunkemöller.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wehkamp.nl?


    (Be)lieve in (you)rself

    HEMA daar heb ik er ook een leuke vandaan.

    Abercrombie?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hunkemöller :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Geen idee? Ik draag zelf nooit een bikini, ik voel me daar altijd ongemakkelijk in.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb nu een nieuwe van o'neill, die zijn -vind ik- heel mooi, maar jammer genoeg wel duur. Je ligt al snel aan 60 euro voor een bikini.
    O'neill heeft trouwens wel een onlineshop, misschien eens googelen? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Heb hetzelfde probleem. xd Heb heel Amsterdam en Haarlem afgezocht naar bikini's voor Italie, en uiteindelijk heb ik der 3 gevonden. -.-' Maar dan echt de meest vreemde kleuren combinaties. 1 wit met blauwe, 1 roze, gele, oranje, witte met rode. & 1 paarse met rode. Ik weet niet meer waar ik die paars met rode vandaan heb maar die andere twee bij de v&d.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik heb dur een bij Perry sport =)
    Mr je kan ook kijke bij Protest, daar had k echt leuke gzien. T was dat k er al een had, anders had k er zeker n paar gepast ^^
    Enja online winkels weet ik niet, sorry ;X


    Inspiration can hit you any time

    bij de brittain, h&m, Bijenkorf ofzo..?

    xVampGirlx schreef:
    H&M ?????'


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik heb er één van de ZARA, twee van Banana Moon (die zijn wat duurder) en één van Roxy.


    All was well.