• De moeder van Cristiano Ronaldo's baby zou een Amerikaanse serveerster zijn, die een one-night stand had met de stervoetballer, dat beweert de Sunday Mirror.

    Volgens een vriend had Ronaldo vorige zomer tijdens een tripje naar Los Angeles in een restaurant zijn oog laten vallen op de vrouw. 'Ronnie keek het meisje in de ogen en zei op een extreem directe manier: 'Ik, Jij, f***f***', zei de vriend in de Mirror.

    'Het meisje was onthutst en zei alleen 'Wat!'. Ze begreep niet precies wat hij bedoelde en stond totaal perplex. Op het raam naast hem tekende hij een hartje met zijn vinger en zei: 'Ik, jij, kussen' en het was gebeurd. Dat is typisch Ronnie. Hij doet alsof zijn Engels slecht is en komt meteen ter zake. Het was gewoon een one-night stand zoals hij er al veel gehad heeft en Ronnie had gedacht dat hij haar nooit meer zou zien', voegt de vriend er aan toe.

    Vaderschapstest

    Het meisje stelde later vast dat ze zwanger was en was ervan overtuigd dat Ronaldo de enige mogelijke vader kon zijn. Ze ging ze op zoek naar de voetballer en ze vond hem via zijn manager, Jorge Mendes. Die vertelde het nieuws meteen aan Ronaldo, die het op zijn beurt aan zijn moeder, Dolores (55), en zussen Elma (34) en Liliana Catia (33) vertelde. Er werd overeengekomen dat Ronaldo een vaderschapstest zou ondergaan eenmaal de baby geboren werd. Wanneer bewezen werd dat hij de vader was zou hij de moeder en het kind ondersteunen.

    'Ronnie is een multimiljonair en een playboy, maar wanneer het aankomt op familie is hij heel erg de zoon van zijn moeder. Ze vormen een hechte Rooms-Katholieke familie en toen werd vastgesteld dat Ronnie de vader was, twijfelden ze geen seconde aan het feit dat hij de situatie ook juist zou aanpakken', gaat de vriend verder.

    Zijn moeder zou het volgens de vriend ook nooit aanvaard hebben als Ronaldo zijn verantwoordelijkheid niet opnam: 'Dit is haar kleinkind en voor haar was de enige optie dat het kind bij haar en haar dochters zou opgroeien in Portugal.'

    Naar verluidt heeft Ronaldo sinds de geboorte 12 miljoen euro aan de serveerster gegeven. De kleine Cristiano II wordt grootgebracht door de familie van de voetballer en zal de identiteit van zijn moeder ontdekken op zijn achttiende.


    Some people make the world special just by being in it

    Vreemd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Oke, waarom moeten ze dat allemaal uitzoeken?
    Kunnen ze hun geen rust geven?


    Smiling but close to tears.

    Ja amai. (cat)


    I lost myself in FM airwaves

    Waarom nou op zo'n manier... Nja, wel cute zo'n kleine Cristiano :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, wat een vieze, zelfingenomen vent zeg. Dat tienermeisjes hem leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 19:14 ]


    Your make-up is terrible

    Bullshit denk ik want ze wouden alles geheim houden dus waarom zou een vriend van Ronaldo dan gaan praten ?


    The soul needs autumn.

    ik las het ook in de krant.
    ik vind toch dat ze hem gewoon gerust moeten laten . !


    Gilles (ll)

    Santo schreef:
    Bullshit denk ik want ze wouden alles geheim houden dus waarom zou een vriend van Ronaldo dan gaan praten ?


    .

    Assassin schreef:
    Nou, wat een vieze, zelfingenomen vent zeg. Dat tienermeisjes hem leuk vinden.

    Oke, ik moet jou! :'D Gahah.


    Some people make the world special just by being in it

    DVilla schreef:
    Oke, waarom moeten ze dat allemaal uitzoeken?
    Kunnen ze hun geen rust geven?


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    LOVEDEALERx schreef:
    ik las het ook in de krant.
    ik vind toch dat ze hem gewoon gerust moeten laten . !


    Als hij niet zo mongolisch doet, laten ze hem gewoon met rust. Serieus, als hij niet ieder meisje neukt dat hem wilt en dan iemand zwanger maakt, laat de pers en iedereen hem gewoon met rust.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 19:22 ]


    Your make-up is terrible

    Dat ze het zouden uitzoeken, hadden we kunnen verwachten. Man, wat een gezeik om een kind. >.>


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Assassin schreef:
    Nou, wat een vieze, zelfingenomen vent zeg. Dat tienermeisjes hem leuk vinden.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    DVilla schreef:
    Oke, waarom moeten ze dat allemaal uitzoeken?
    Kunnen ze hun geen rust geven?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Arm kindje. Tot zijn 18e zonder moeder.
    Als dat kind van mij was had ik het echt niet gepikt dat ik mijn kind niet mocht zien!