• Door een reactie op mijn topic. Tijdens scheikunde was ik ontzettend hyper, dit was al een half jaar terug. Toen zei de leraar dat ik een rondje om de school moest rennen of me anders moest gaan melden. Hij had de lol van zijn leven toen ik voorbij het raam sprintte.
    Wie heeft ook gekke leraren?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn tekendocent was altijd fantastisch. Hij maakte grapjes die alleen een bepaald groepje mensen snapte. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Mijn geschiedenisdocent heeft bij mijn zus in de klas een keer een etui uit het raam gegooid omdat dat kind er de hele tijd mee zat te spelen en toen moest dat kind haar etui weer gaan halen xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha geniaal :'D

    En nee, niet dat ik me kan herinneren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had een godsdienstlerares die met natte sponsen, rekenmachines, mobieltjes e.d. gooit 8D

    - en dan gericht op mensen, in de prullenbak of uit het raam; ligt aan het voorwerp.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:15 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    haha dat is geniaal man xd
    Leraren zijn saai bij ons op school man..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:19 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Wij hadden een techna docent en we waren altijd heel druk bij hem. Dus hij zei heel vaak: Oke, wie niet normaal kan doen mag vertrekken. Ga maar in de aula zitten.
    Hahah, en die vent dacht dat we daarna rustig zouden doen, maar de halve klas liep toen weg. Alleen de brave kindjes bleven zitten.


    it's so empty living behind these castle walls