• Ik las net ergens op een ander topic iets daarover. Maar is dat slecht? (niet dat je er kanker van krijgt) Is het beter dat je hem toch uit doet? Ik heb hem namelijk 's nachts gewoon aan. Dat vind ik fijner.
    Wie doet dat nog meer?


    Love is in the air'<3

    Cloudburst schreef:
    Ik doe hem altijd uit 's nachts. Anders zit dat zo vervelend.


    T O K I O H O T E L < 3

    Volgens mij maakt het niet uit,de een vind het fijn zitten de ander niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik houd hem altijd aan


    everybody needs a song.

    Als je te vaak met een BH aan slaapt krijg je hangtieten.
    Ik vind het juist niet fijn om hem aan te houden. Alleen op kampen doe ik het, aangezien er altijd jongens in onze tent zijn 's nachts (cat)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik dacht dat het niet goed was om met te slapen? Ik doe 'm allesinds ook altijd uit 's nachts want ik vind het niet gemakkelijk ook.
    Enkel op scoutskamp laat ik 'm aan, omdat tsja. Dat is anders en heeft meerdere redenen.

    Outlaw schreef:
    Als je te vaak met een BH aan slaapt krijg je hangtieten.
    Ik vind het juist niet fijn om hem aan te houden. Alleen op kampen doe ik het, aangezien er altijd jongens in onze tent zijn 's nachts (cat)

    Dat is toch best on logies,als je een ondersteuning heb dan gaan ze hangen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is toch best on logies,als je een ondersteuning heb dan gaan ze hangen?

    Het is juis wel logisch. Als je dingen constant omhoog houdt gaan ze op een begeven moment juist hangen, omdat ze 'uitgeput' raken, want je geeft ze geen rust. Dan is het geen gezonde ondersteuning meer, die ze trouwens 's nachts helemaal niet nodig hebben want je ligt.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 15:31 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik doe hem s'nachts uit, aangezien de doorbloeding dan beter is, en je borsten hebben ook wel eens rust nodig

    soms heb ik hem snachts aan. en ja iedereen zeurt dat je ergens kanker van krijgt!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:30 ]

    Ik heb hem àltijd aan, en ik heb nergens last van. Tegenwoordig is álles een probleem.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    Ik heb hem àltijd aan, en ik heb nergens last van. Tegenwoordig is álles een probleem.

    Nee maar nu ben je nog jong dus dat is best logisch, maar over 30 jaar hangen ze tot over je navel :Y)
    -Ik heb btw een lerares gehad waarbij ze echt tot haar navel kwamen, ziekelijk gewoon.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leto schreef:
    Ik heb hem 's nachts altijd uit, behalve als ik ergens ga logeren. Je borsten moeten ook rust hebben toch, lijkt mij (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Leto schreef:
    Ik heb hem 's nachts altijd uit, behalve als ik ergens ga logeren. Je borsten moeten ook rust hebben toch, lijkt mij (krul)


    effort never betrays you

    Ik heb hem 's nachts uitgedaan, maar soms houd ik hem ook aan. Maar krijg je daar eigenlijk hangtieten van? :X


    Stop existing and start living.

    Assassin schreef:
    Nou, het is niet verkeerd, ik doe het ook. Maar als je hem uitdoet, is je doorbloeding beter. Dat is eigenlijk alles. Het beste is dus om het niet elke nacht aan te laten.


    Agree


    We'll still love each other, forever and always. <3