• Op tumblr.com was er een blog, met allemaal sernando verhalen. Maar, nu was er een meisje. Al die links gaan kopiëren naar de twitter van Sergio Ramos.
    Waardoor de meiden, die de verhalen schrijven helemaal zijn beginnen door flippen.
    En langst één kant vind ik het wel grappig, voor die meiden. Die hebben nu een ontzettend grote afgang gemaakt bij Ramos. Maar langst de andere kant, vind ik het dan weer erg voor hem. Die gast moest zijn eigen zijn kapot geschrokken als hij die verhalen zag denk ik en zijn twitter er vol mee stond gespamt o.o
    nu vraag ik me af, hoeveel mensen er gaan reageren met dat het hun niet interesseert

    Dat is opzich best lullig, maar ook weer geniaal (nerd)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dude, misschien leest hij je verhaal dan wel! Dat zou onwijs gaaf zijn, zelfs als je je compleet belachelijk maakt. :9~


    All was well.

    frizzled schreef:
    Dat is opzich best lullig, maar ook weer geniaal (nerd)

    Ja, ik vind het echt geniaal dat één meisje, zoveel mensen in één keer kan kloten en hun helemaal zot kan maken.

    wunschen schreef:
    (...)
    Ja, ik vind het echt geniaal dat één meisje, zoveel mensen in één keer kan kloten en hun helemaal zot kan maken.


    Ja, dat meisje zal zich echt de koningin voelen nu. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    (...)

    Ja, dat meisje zal zich echt de koningin voelen nu. ^^

    Maar ik heb medelijden met Ramos. Of, die zit zijn eigen nu misschien dood te lachen met zijn fans O.o

    wunschen schreef:
    (...)
    Maar ik heb medelijden met Ramos. Of, die zit zijn eigen nu misschien dood te lachen met zijn fans O.o


    Ja, dat kan ook.
    Want al die meiden hebben namelijk al hun fantasie opgeschreven. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ook.
    Want al die meiden hebben namelijk al hun fantasie opgeschreven. :Y)

    Serieus, ik zou me echt doodschamen (:

    Hahaha, dat is écht een naaistreek.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'